
Cégünk részmunkaidős adminisztrációs munkatársat keres.
Lelkesen keressük azt az új csapattagunkat, aki:
- vállalkozói igazolvánnyal rendelkezik
- örül a home-office-nak, és ehhez megvannak az eszközei is – laptop, internet, telefon (az ország bármely területéről végezhető)
- szereti a rugalmas munkaidőt
- önállóan és precízen végzi a rábízott feladatokat
- heti 5-15 órában tud foglalkozni a lent felsorolt feladatokkal
- ügyesen, szépen, és lényegretörően kommunikál – elsősorban írásban – a céges hierarchia minden szintjén
- felelősségteljes a munkavégzése, jól kezeli a zárt határidőket
Ha magadra ismertél, mutatjuk, hogy mik lesznek a feladataid:
- regisztrációs e-mailek nyilvántartásba vétele minden, a Business Coach Kft. által szervezett képzéshez, rendezvényhez
- regisztrációs táblázatok kezelése, frissítése, irodavezető részére státusz jelentések készítése
- saját munkaóra nyilvántartásod pontos vezetése
- képzések nyilvántartásba vételének kezelése a FAR rendszerben: képzés feltöltése, adatok importálása, határidők betartásával a képzés zárása és beküldése
- FAR rendszerhez adattáblák vezetése, regisztrálókkal és képzésszervezőkkel, szükség esetén a trénerrel kapcsolattartás
- FIR rendszerben képzések feltöltése, adatok kitöltése
- FIR-be tartozó képzés zárása után OSAP rendszerben a résztvevők adatainak feltöltése
- FAR és FIR rendszerhez a képzések közben történt változásokról – pl. hiányzó résztvevő, helyszín vagy dátum változás, stb. – feljegyzések elkészítése
- Fktv változásainak figyelése, a belső szabályok és mellékletek naprakészen tartása
Ha úgy érzed, hogy ezek alapján Te szeretnéd erősíteni a csapatunkat, és számíthatunk Rád a fentiekben, kérlek küldd el a jelentkezésedet a jobs@businesscoach.hu email címre 2021. február 15-ig a fizetési igényed megjelölésével óradíjban.