Cégünk részmunkaidős adminisztrációs munkatársat keres.

Lelkesen keressük azt az új csapattagunkat, aki:

  • vállalkozói igazolvánnyal rendelkezik
  • örül a home-office-nak, és ehhez megvannak az eszközei is – laptop, internet, telefon (az ország bármely területéről végezhető)
  • szereti a rugalmas munkaidőt
  • önállóan és precízen végzi a rábízott feladatokat
  • heti 5-15 órában tud foglalkozni a lent felsorolt feladatokkal
  • ügyesen, szépen, és lényegretörően kommunikál – elsősorban írásban – a céges hierarchia minden szintjén
  • felelősségteljes a munkavégzése, jól kezeli a zárt határidőket

Ha magadra ismertél, mutatjuk, hogy mik lesznek a feladataid:

  • regisztrációs e-mailek nyilvántartásba vétele minden, a Business Coach Kft. által szervezett képzéshez, rendezvényhez
  • regisztrációs táblázatok kezelése, frissítése, irodavezető részére státusz jelentések készítése
  • saját munkaóra nyilvántartásod pontos vezetése
  • képzések nyilvántartásba vételének kezelése a FAR rendszerben: képzés feltöltése, adatok importálása, határidők betartásával a képzés zárása és beküldése
  • FAR rendszerhez adattáblák vezetése, regisztrálókkal és képzésszervezőkkel, szükség esetén a trénerrel kapcsolattartás
  • FIR rendszerben képzések feltöltése, adatok kitöltése
  • FIR-be tartozó képzés zárása után OSAP rendszerben a résztvevők adatainak feltöltése
  • FAR és FIR rendszerhez a képzések közben történt változásokról – pl. hiányzó résztvevő, helyszín vagy dátum változás, stb. – feljegyzések elkészítése
  • Fktv változásainak figyelése, a belső szabályok és mellékletek naprakészen tartása

Ha úgy érzed, hogy ezek alapján Te szeretnéd erősíteni a csapatunkat, és számíthatunk Rád a fentiekben, kérlek küldd el a jelentkezésedet a jobs@businesscoach.hu email címre 2021. február 15-ig a fizetési igényed megjelölésével óradíjban.