Az 1. évfolyam sikere alapján elindítjuk a 2. évfolyamot a Középvezetői Akadémián 2014. április 8 – augusztus 5. között.
A nagyvállalati szektor középvezetői hasonló kihívásokkal néznek szembe, mint a kis- és középvállalatok első számú vezetői a munkatársakkal folytatott kommunikáció, emberismeret, a felfelé és lefelé történő megfelelés, saját márkaépítés, motiváció és számos egyéb területen.
Ha Ön esetleg újonnan kinevezett vezető vagy már régebb óta ilyen pozícióban van és felmerül Önben, „Vajon csak nekem van ilyen problémám?” vagy „Mások ezt hogy oldanák meg?” típusú kérdések, akkor vegyen részt a következő évfolyamunkon.
Lehet, hogy vállalkozása jelentősen növekedett és szeretne tudatosabb vezető lenni? Nehézségei vannak a megfelelő emberek felvételében/motiválásában? Jöjjön el és szerezzen tapasztalatokat, próbálja ki magát védett körülmények között!
A 10 alkalomból álló előadássorozatra jelentkezni ide kattintva tud.
A program:
Az előadássorozat egyes rendezvényei egész napos (9-16 óráig) képzést jelentenek, kéthetes gyakorisággal kerül sor ezekre. A kiscsoportos rendszerben lebonyolításra kerülő sorozat előadási a legfontosabb vezetői készségeket, képességeket tekintik át, és ezek fejlesztésében nyújtanak segítséget. Előadóink jelentős szakmai múlttal rendelkező trénerek, coachok, gyakorló szakemberek.
Tematika
Ön és emberismeret
Ismerd meg önmagad és másokat. Ahhoz, hogy másokat megértsünk és megismerjünk ahhoz önmagunkat szükséges először ismerni. DiSC alapú személyiségek megismerése, elemzése és azok alapján saját magunk és mások besorolása.
KommunikációA kommunikáció első alapszabálya, hogy érts meg a másikat a második, hogy értesd meg magad. A különböző személyiségtípusok különböző kommunikációs igényűek. Ezek megismerése és gyakorlati használata javítja a megértést és a hatékony munkavégzést.Asszertivitás
Hogyan valósítsam meg önmagamat úgy, hogy elérjem a célomat, megtartsam a magam és mások függetlenségét.
Energiagazdálkodás és delegáció
Az idő az egyik leginkább korlátozott erőforrásunk. Hogyan lehet megteremteni és fenntartai a Munka-Magánélet Egyensúlyt (MME), mi a delegáció, hogyan és kinek delegáljunk?
Problémamegoldás és a munkahelyi stressz kezelése
Mi a probléma? Milyen problémamegoldó lehetőségeink vannak? Kezelés vagy megelőzés? Hatalom vagy meggyőzés? Hogyan kezeljem a stresszes helyzeteket?
On-line kommunikáció és brandépítés
Fontos a megkülönböztetés ahhoz hogy a legjobban el tudjuk magunkat, cégünket adni. Mi a brand, milyen lehetőségek vannak a brand építésre akár vállalati, akár személyes szinten. Hogyan pozicionáljuk magunkat és a vállalatunkat az interneten (vállalati honlapok, blogok, közösségi oldalak), mire érdemes figyelni és erőforrásokat fordítani az online kommunikáció és reklám (hagyományos hirdetések, ppc-kampányok, közösségi médiás megjelenések, seo) során?
5E és coaching/mentoring
Egy új rendszer, amivel fejleszthetőek, leellenőrizhetőek hol tartunk, merre kellene haladni. Mit jelent a coaching és a mentoring, lássunk tisztán vagy tisztábban
Tárgyalástechnika és prezentáció
Hogyan tudom megismerni mit szeretne a másik fél? Mit jelent a win – win és egyáltalán megvalósítható-e a gyakorlatban? Mi a prezentáció? Milyen formái vannak? Ki határozza meg, hogy a hallgatóság mit fog hallani egy prezentáció alatt? Mitől jó egy prezentáció?
Célkitűzés és tervezésHogyan lehet meghatározni mi a cél. Cél vagy Álom? Milyen lépéseket kell megtenni? Hogyan tervezzek, mik segíthetik a tervezést?Csapat kialakítsa és csapattal való együttműködés
Egyedül nem megy… – Kern-Garas után szabadon. Milyen csapatot építsek? Hogyan dolgozzak csapattal? Honnan tudom, hogy van egy csapatom?

A rendezvénysorozatot legalább 10 fő jelentkezése esetén indítjuk el!
Résztvevői vélemények:
„Minden (előadás) nap van valami, amiért érdemes reggel 4 kor felkelni és időben ideérni….”
„Nagyon jó, hogy sokszínűek az előadók és az előadások. Kapunk egy bepillantás az egyes területekbe és tudom, merre menjek tovább”
„Nem csak az előadások fontosak, hanem az is, hogy egymástól tanulunk”