182020.11

LT11. Improvizációs technikák a vezetésben 2021.6.23.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

Az angolszász üzleti egyetemek egyik legnépszerűbb „tantárgya” az improvizáció. Mit ad ez a módszer a vezetőknek? Hogyan teszi a kommunikációt magabiztossá, könnyeddé? Hogyan alapozza meg a bizalmat? Mi az összefüggés az improvizáció és a karizmatikus viselkedés között?

182020.11

LT10. Üzlet és spiritualitás 2021.6.9.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

Az üzlet materiális, számokkal teli és folyamatosan változó világát élve mégis egyre több információt látunk a testről, lélekről, hitről és a belső egyensúly megtartásáról. A program során beszélgetünk a spiritualitásról, az üzletről és a vezetői szerepről, valamint ezek összehangolásáról

182020.11

LT 9. Zöldülő csapatok: klímaszorongás, öko-lét 2021.5.26.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

A magyarországi munkavállalók 82 százaléka számára fontos, hogy munkahelyük környezettudatosan működjön (forrás: Profession.hu, 2019). Ezzel párhuzamosan egyre több, és egyre riasztóbb hír jut el mindannyiunkhoz a klímaváltozással, a környezetszennyezéssel, bolygónk jövőjével kapcsolatban.

182020.11

LT 8. Digitális nomád élet és remote vezetés 2021.5.12.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

Határtalan szabadság vagy magányos otthontalanság? Önmegvalósítás vagy menekülés? A digitális nomádok életmódja első pillantásra sokak számára romantikusan vonzónak tűnhet. De hogyan is tölti munkanapjait egy digitális nomád valójában?

182020.11

LT 7. Élet(középi)válság a munkahelyen 2021.4.28.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

Életünk során a boldogság-szintünket egy U-alakhoz lehet hasonlítani: egyre boldogtalanabbá válunk, ahogy a 40-es éveinkhez közelítünk, majd onnan újra "visszapattanunk" – állítja Keith Bender.

182020.11

LT 6. Hogyan veszítsük el a legjobb munkatársakat 2021.4.14.

Szerző |Egyéb, Esemény|0 Hozzászolás

Kevés időszerűbb téma van annál, mint a tehetségek megszerzése és megtartása. Ki számít ma tehetségnek? Hogyan akadunk rá, miről vesszük észre, hogy keltjük fel az érdeklődését? Majd amikor már a csapatunk, projektünk tagja, hogyan tartjuk fenn az érdeklődését, egyáltalán hogyan tartjuk meg őket hosszútávon?