Leadership Jelentkezés
Programnaptár
“A Leadership Trends sorozat első alkalommal a vezetői magányosságot járta körbe dr. Almási Kittivel és Vásárhelyi Judittal.
A rendelkezésre álló 3 órát optimálisan beosztva remek gondolatokat hallottam mindkét tanácsadótól. Kitti szelíden, nagy tapasztalattal segítette olyan tapasztalatok kimondását, amelyet nem lehetett könnyű még akár egy szűk körben is elmesélni. Judit rendkívül puhán, finoman, de mégis határozottan terelte a beszélgetést a kitűzött irányba.
Meglepett, hogy a jelenlévő felsővezetők nagy része hasonló gondokkal birkózik, mint én. A megküzdési stratégia mindenkinél más, több jól használható ötletet hallottunk a részvevőktől. Jól éreztem magam, biztonságban. A képzést nyugodt szívvel ajánlom minden érdeklődőnek.”
Szabó Zsolt, Sharp ügyvezető
“Nagyon tetszett a Leadership trends Employer brandinget körbejáró, nyugati színvonalú workshopja. Mindenképpen hasznos az hogy kicsit kiléptem a hétköznapokból, és láttam más embereket, hasonló problémákkal más megközelítésből. Megerősítés volt, hogy egy csomó minden, amit csinálunk az jó és Seres Miklós (Hilti ügyvezető) és Zsoldos Imre (Celanese Magyarország pénzügyi igazgató) előadása megerősített abban, hogy folytatnom kell a saját cégünknél a “coaching alapú vezetést”, vagy ennek a ránk szabott verzióját. “
Pál László Balázs, Győri keksz gyárigazgató

LEADERSHIP TRENDS

Trendi Vezető!

Ultramodern ismeretek és tudás – információéheseknek!

Két-három hetente, szerda esténként a Leadership Trends program keretein belül, 3 óra, 17 – 20 óráig.

 Ez az az este, ahol frissen tarthatod a tudásod!

 Leadership trends csomag tartalma: 12 alkalom 36 órányi új ismeret!

(+ jelekre kattintva megismerkedhetsz a részletekkel.)

Vásárhelyi Judit ACC, senior executive coach, tréner

Vendége: dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus, író

A vezetők bizonyos, és nem kis része küzd a vezetői elmagányosodással, folyamatos feszültségben él, nyomasztja őket a felelősség, a döntéseik súlya. Feloldható-e ez a magány?

Nehezített körülmények között dolgoznak, hiszen vannak információk, amelyeket nem oszthatnak meg munkatársaikkal, felfelé nem panaszkodhatnak, folyamatosan határozott, döntésképes vezetői képet kell mutatniuk magukról.

A programon megnézzük, tényleg létező jelenség –e manapság is, ki hogyan éli meg, mik lehetnek ennek okai, és hogyan lehet feloldani.

Közelebbről!

Témagazda:

Vásárhelyi Judit ACC

senior executive coach,

tréner

 

Vendége:

dr. Almási Kitti,

klinikai szakpszichológus, író

Márton-Koczó Ildikó senior executive coach, tréner

Meddőség, elveszített magzat, gyász, betegség vagy az attól való félelem, krízis a családban – számtalan variációja lehet a traumának és ezeket akarva akaratlanul is elszenvedjük vagy az elszenvedőjét látjuk a munkahelyünkön. Egy 2012-es amerikai Gyász-Index című elemzés 25 000 olyan munkavállalót illetve vállalkozót kérdezett meg a trauma következményeiről, olyanokat akik elveszítették egy családtagjukat. A tanulmány szerint a traumát követő 7 hónap után is csökkent koncentrációról, gyakori rosszkedvről számolt be a válaszadók 90 százaléka. Ha egy szerettünket elveszítjük teljesen normális, hogy az energiánk nagy része a veszteség feldolgozására irányul. A munkahelyen ebből sokszor csak annyi látható, hogy lankad a figyelem. Ezt a kutatás is alátámasztja. Rossz döntések sora, gyorsan elveszített önkontroll, apadó munkakedv, életuntság – ezekről a megkérdezettek fele panaszkodott.

Mivel a munkahelyünkön sok időt töltünk, így korántsem mindegy, hogyan reagálnak a kollégák és maga a vállalat az elszenvedett traumára. A Gyász-Index adatai alapján a veszteséget átélők fele azért panaszkodott rossz közérzetről, mert munkahelyükön nem értik meg őket, inkább sajnálattal, mintsem együttérzéssel találkoznak. A munkahely, illetve maguk a kollégák negatív hozzáállása ronthat a veszteségfeldolgozás folyamatán, miközben értő figyelmük, támogatásuk nagy hatással lehet a traumát elszenvedő munkatárs önbizalmának megtartásában, a krízishelyzet józan értékelésében. A kapcsolatok minőségétől függ, hogy mi erősödik fel: az elhagyatottság érzése vagy a „bajban sem vagyok egyedül” reménye.

Erről lesz szó, egy konkrét eset kapcsán és a lehetőségeink, támogató módszerek átbeszélésével, tudatosításával.

 

Közelebbről!

Márton-Koczó Ildikó

senior executive coach,

tréner

  

Juhász Erika business coach, tréner, fejvadász

A külpolitikából átvett kifejezés a transzformációs együttműködés nem jelent mást, mint a különböző, akár ellentétes érdekek ellenére is építhető kapcsolatot.

Lényege, hogy nem a különbözőségekre, hanem a hasonlóságokra, a közös lehetőségekre és az ezek megtalálásához szükséges bizalomra épít.

Mindezt nem utópisztikusan vagy idealista módon, hanem arra alapozva, hogy az élet, a politika, az üzlet minden területén lehet találni olyan metszéspontokat, amelyek segítik a közös, hatékony és eredményes munkát.

Az érzelmi intelligencia kifejezést azoknak a kompetenciáknak a leírására használják, amelyek önmagunk irányítására, másokkal való együttműködésre vonatkoznak.

Kutatások igazolják, hogy az EQ-hoz köthető képességek döntő fontossággal bírnak a legkülönbözőbb tevékenységekben, kommunikációs helyzetekben, hatékony együttműködésben, hiánya pedig behatárolja az eredmények elérésére irányuló személyes képességeket.

  • De milyen is egy transzformatív vezető és mit jelent, ha érzelmileg intelligensen viszonyul a környezetéhez?
  • Melyek azok a kulcskompetenciák, amikkel jó, ha rendelkezik, illetve amiket érdemes fejlesztenie?
  • Milyen az a csapat, környezet, amire a transzformációs együttműködés jellemző?

A program során ezekre a kérdésekre is keressük a választ.

A téma feldolgozásához páros és csoportos gyakorlatok, filmrészletek is segítségünkre lesznek. A résztvevők bizalomépítő technikákat valamint a másik elfogadását segítő eszközöket ismerhetnek meg.

Közelebbről!

Témagazda:

Juhász Erika

business coach, tréner, fejvadász

 

 

 

v

Komócsin Laura PCC senior executive coach

Vendégei:

Berényi Attila, aki többször nyert legjobb munkahely díjat a Pepsi ügyvezetőjeként 

Zsoldos Imre, aki Mentor Oscar díjat nyert a Celanese Magyarország pénzügyi igazgatójaként

Dr. Bauer Dávid, a 2019-ben Employer brand díjat nyert MOL Magyarország HR igazgatója

Kötetlen beszélgetés olyan felsővezetőkkel, akiknek sikerült nagyot alkotnia employer branding témában. Mi vált be, mit nem javasolnak a cél érdekében? Hogyan lehet vonzó egy vállalat ahhoz, hogy megszerezze a legjobb munkavállalókat, majd tartósan el is kötelezze?

Közelebbről!

Témagazda:

Komócsin Laura PCC

senior executive coach

 

Vendégei:

Berényi Attila,

aki többször nyert legjobb munkahely díjat

a Pepsi ügyvezetőjeként

Zsoldos Imre,

aki Mentor Oscar díjat nyert

a Celanese Magyarország pénzügyi igazgatójaként

dr. Bauer Dávid

a 2019-ben Employer brand díjat nyert MOL Magyarország HR igazgatója

Lisztes Henriett ACC executive coach

Vendég: felkérés alatt

Korunk egyik legizgalmasabb kérdése az MI, amely a legfontosabb technológiai változást kiváltó forradalmi újításnak tekinthető. Általában az emberi intelligenciához viszonyítják, pedig sok esetben az emberi agyat már messze maga mögött hagyta. Aki használja, annak nőttek a bevételei, javult a hatékonysága – ez derült ki a mesterséges intelligenciával kapcsolatos globális felmérésből.
A McKinsey tanulmánya szerint az MI egy évtizedes távlatban évi átlagban 1.2%-kal növeli a világ GDP-jét.
Vezetőként fontos tisztában lenni, hogy milyen előnyöket rejthet számunkra az MI – digitálisan egyre képzettebbnek kell lennünk.

Közelebbről!

Témagazda:

Lisztes Henriett ACC

executive coach

 

 

Vendége:

felkérés alatt

Lévai Richárd marketingvezető RG Stúdió*

A modern kor hatékony vezetőjének egyik kulcs kompetenciája arról szól, hogy érti és hatékonyan tudja alkalmazni a digitális kommunikációs eszközöket. Egy mai vezető egyre gyakrabban találja magát olyan helyzetekben, amikor mobil applikációk használata nélkül nem vagy nagyon alacsony hatékonysággal tudja megszólítani célközönségét.

Szerencsére egyre több olyan mobilappal találkozunk melyek a vezetői munkát, az intéznivalókat, a tervek megvalósítását megkönnyítik vagy éppen a személyes fejlődésünket támogatják.

Ezek az alkalmazások segíthetnek saját időbeosztásunk menedzsmentjétől a csoportmunka támogatásig, nyomon tudjuk követni, melyik projekttel mennyit foglalkoztunk, monitorozhatjuk weboldunk forgalmát vagy akár hirdetéseket is tudunk indítani a készülékünkről.

Néha talán már azt is érezhetjük, hogy túl nagy a kínálat a mobilapp-ok területén és elkelne a támogatás annak eldöntésében, hogy melyek azok az alkalmazások, amelyekre szükségünk van és melyeket telepítsük fel az okostelefonunkra.

Ha érdekel ez a téma köztünk a helyed. Ezen a workshopon a szakértő segítségével járjuk körül a témát és megosztjuk egymással az eddig szerzett tapasztalatainkat.

Közelebbről!

Lévai Richárd

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. Az idén 17 éves RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki.

Vásárhelyi Judit ACC, senior executive coach, tréner

Vendégei:

Szende Csaba Managing Director, Eaton EMEA Business Service Center

Harsányi Bence  improszínész Momentán társulat 

A vezetői munkában kiemelkedő tényező a jó együttműködés, a munkatársak kezelése, kiválasztása és megtartása, a jó munkahelyi légkör megteremtése. A jó együttműködés megteremtése nem könnyű feladat, mert igen sok tényező befolyásolhatja. Nemcsak a különféle érdekeltségeket, célokat kell figyelembe venni, hanem az emberi tényezőket, pl. generációs különbségeket, vagy különböző személyiségek kezelését. A különböző személyiségeknél pedig igen nagy gondot okoz annak felismerése, hogy egy adott embernél meddig erősség egy személyiség –tulajdonság, és mikor lehet az már káros, akár veszélyes a környezetre.

Ez a vezetőkre is igaz, hiszen vezetőként nekünk is van főnökünk, és ő is lehet számunkra problémás személyiség. Hogyan kezeljük? Hogyan élhetünk túl helyzeteket?

Meddig „csak” problémás és honnan veszélyes már a környezetére egy személyiség.

Mikor és hogyan éltünk már át ilyen helyzeteket, hogyan oldottuk meg azokat?

Programunk segít abban, hogy résztvevőink felismerjék ezeket a tulajdonságokat, a különböző típusú problémás személyiségeket és megtanulják kezelni azokat, hogy ne váljanak áldozattá, ill. ne hagyjanak áldozattá válni másokat. Ránézünk, hogy a karizmának van e sötét oldala?

Nem hagyhatjuk ki, hogy ránézzünk saját magunkra, megfigyeljük saját viselkedésünket is, és csak elhatározás kérdése, hogy mit tegyünk, ha magunkon fedezünk fel bizonyos viselkedési jeleket.

Közelebbről!

Vásárhelyi Judit ACC

senior executive coach,

tréner

Vendégei:

Szende Csaba

Managing Director,

Eaton EMEA Business Service Center

 

 

Harsányi Bence,

Improszínész,

Momentán társulat

Juhász Erika business coach, tréner

Gusztafik Anita business coach

A folyamatosan változó és összetett világ szokatlan helyzetek elé állítja a munkavállalókat, a vezetőket, bármelyik generációhoz is tartoznak. A munkahelyeken megjelenő generációs kihívások pedig új megvilágításba helyezik a kommunikációt, a konfliktuskezelést és az együttműködést.

Elengedhetetlennek tűnik a szemléletformálás és a törekvés arra, hogy a szinergia, a fejlődés és a közös értékteremtés igénye alakítsa a környezetet.

A program során a következőkre keressük a választ:

  • Hogyan jöhet létre párbeszéd, alakulhat ki közösség, egy hatékony és elkötelezett csapat egy többgenerációs munkahelyen?
  • Mi jellemzi a munkahelyen jelen lévő generációkat?
  • Mi okozza a generációk közötti kommunikáció nehézségeit, hogyan lehet kezelni a különbözőségből fakadó zavarokat?
  • Mit kezdjünk a generációs sztereotípiákkal és mit tehetünk ellenük? Egyáltalán mi ezeknek a sztereotípiáknak a működési mechanizmusa?
  • Mit jelent a generációs EQ és hogyan lehet fejleszteni?

A “World Café” módszer alkalmazásával, közös műhelymunka keretében is dolgozunk a témákon.

Az este közös, illetve egyéni reflexióval zárul, hogy minden résztvevőnek legyen alkalma összegeznie, milyen új ötleteket, módszereket tud bevinni a munkahelyére, ezzel segítve a generációk együttműködését.

Közelebbről!

Témagazdák:


Juhász Erika

business coach,

tréner

 

Gusztafik Anita

business coach

Bincze Bea ACC executive coach, beszéd coach, mentor, tréner

Vendége: Hári Péter CEO, a CX-RAY hálózatelemző cég alapítója

Mai kompetitív világunkban a networking még fontosabb az üzletben, mint bármikor korábban. A social media nem váltja ki a személyes kapcsolatokat.

Milyen a jó network? Hogyan tudunk néhány egyszerű kérdéssel meglepően sok információhoz jutni?

A networking események kellemes várakozással töltik el, vagy zavarba ejtő koccintások és önreklámozó beszélgetések jutnak az eszébe?

Workshopunkon lehetőségünk lesz:

  • Vizuálisan is rápillantani a saját hálózatunkra.
  • Megismerni, hogy mitől jó a hálózat.
  • Felfedezni a networkölés tipikus csapdáit, és azt is, hogyan tudjuk ezeket a csapdákat eredményesen kezelni.
  • Megalkotni saját stratégiánkat a hálózatunk erősítésére, kapcsolataink elmélyítésére.

Programunk segít megismerni erősségeinket és fejlesztendő területeinket hogy magabiztosan tudjuk networkünket használni céljaink elérése érdekében.

Közelebbről!

Témagazda:

Bincze Bea ACC

executive coach,

beszéd coach, mentor, tréner

 

 

Venédége:

Hári Péter a CX-Ray Kft. ügyvezetője, szervezetpszichológus, adatelemző. Doktori kutatását üzleti csapatok együttműködési kapcsolatainak teljesítményre gyakorolt hatásáról végezte. Péter fontosnak tartja, hogy a munkahelyek a lehető legjobbat hozzák ki alkalmazottaikból. Hisz abban, hogy ezen vízióját az adatvezérelt HR és az adatokon alapuló döntéshozás együtt fogják megvalósítani. A hálózatok tapasztalt szakértőjeként pontosan tudja, hogy mennyire fontosak ma a rejtett emberi kapcsolatok egy sikerre vágyó szervezet életében.

Juhász Erika business coach, tréner, fejvadász

 A folyamatosan változó, bizonytalan, komplex és többértelmű, azaz a VUCA világ, merőben új kihívások elé állítja korunk vezetőit. Hiszen:

  • a csapatát komplexebb rendszerek veszik körül
  • az emberek közötti kapcsolódási pontok száma megsokszorozódott
  • az Y/Z generációk munkaerő-piaci megjelenése napi szinten okoz együttműködési, kommunikációs kihívásokat
  • interkulturális munkahelyek jelentek meg
  • sokszor nincs lehetőség arra, hogy egy külső, vagy belső változás esetén a vezető először rendezze a sorokat és utána folytassa a munkafolyamatot – a változásmenedzsmentet és a napi operatív működést egyszerre kell megvalósítania.

Számos külföldi szakirodalom „VUCA ready”-nek nevezi azt a szervezetet és vezetőt, illetve szakembert, amelyek, akik képesek ehhez az összetett, gyorsan változó, bizonytalan és többértelmű környezethez alkalmazkodni.

  • De mit kíván egy vezetőtől a VUCA világ?
  • Mi az agilis szemlélet, mik a „VUCA ready” vezetői kompetenciák?
  • Mitől lehet példakép a vezető, mi a vezetői „márka” jelentősége?

A program célja a szemléletformálás – olyan vezetési szemlélet megismertetése, amely törekszik az agilitásra, az együttműködő, innovatív, értékteremtő környezet létrehozására.

Közelebbről!

Témagazda:

Juhász Erika

business coach, tréner, fejvadász

Lisztes Henriett ACC executive coach

Vendég: felkérés alatt

A BIG DATA igazi lényege a menedzsment forradalmasítása – stratégiai értéket hoz a cég számára.

A ‘BIG DATA’ egy módszer, ami a digitálisan elérhető hatalmas mennyiségű adatok összegyűjtésére, majd azok segítségével üzleti versenyelőny megszerzésére irányul.

Segítségével mérhetők az üzleti folyamatok, munkaerőpiac, ezeket a tudásokat, pedig közvetlenül alkalmazhatják a menedzserek a megalapozottabb szakmai döntéshozatalokban és a célok megvalósításában.

Közelebbről!

Témagazda:

Lisztes Henriett ACC

executive coach

 

 

Vendége:

felkérés alatt

Témavezető: Márton-Koczó Ildikó senior executive coach, tréner

Az este vendége: Sterczer Hilda expedíciós hegymászó, Erőss Zsolt néhai hegymászó özvegye, a Hópárduc Alapítvány kuratóriumi elnöke

A szokások szerves részei az életünknek: rendszert adnak, biztonságot, a mindennapok zűrzavarában segítik a kiszámíthatóságot.

  • Ám mi történik, felfedezzük, hogy ha ezek a szokások gátolnak?
  • Ha nem engednek változni, változtatni?
  • Ha ellehetetlenítik a kapcsolatainkat, ha eredménytelenné teszik a munkát vagy unalmassá a hétköznapokat?

Írjunk példákat, hátha ismerősek lesznek.

Nézzük csak:

  • „Évek óta így csináljuk, minek változtassunk!” – elv alapján működik a csapat vagy a szervezet, csakhogy a piac időközben elment mellettük és innovációra lenne szükség
  • „Évek óta itt dolgozom, ismerek mindenkit, a munka minden csínját-bínját, ha most új helyre mennék, újra kellene kezdenem!”
  • „Nem szoktam nemet mondani, rossz lenne konfrontálódni, így állandóan el vagyok úszva a feladatokkal.”
  • „Nagyon szeretnék lefogyni, már sokszor próbáltam, de nehéz. Most még eszek egy kicsit és majd hétfőtől fogyózom.”
  • „A szokásos kávét kérem szépen! Nem kellene innom már így délután, mert magas a vérnyomásom, de olyan nehéz változtatni!”

És még ezer és ezer példát írhatnánk, amikor nehéz megtörni vagy épp új szokást beilleszteni az életünkben. Ezek főleg az akaraterőn múlnak, amely edzhető, ám van még néhány tipp, trükk, amely segít, hogy változzon az életünk, a helyzetünk, a környezetünk, az eredményességünk, stb.

A résztvevők több, a szokások formálásához hasznos pszichológiai érdekességet és módszertant ismernek meg, valamint eszközöket ahhoz, hogy a környezetük szokásrendszerét próbálják pozitívan befolyásolni.

Közelebbről!

Témagazda:

Márton-Koczó Ildikó

senior executive coach,

tréner

  

Vendége:

Sterczer Hilda

expedíciós hegymászó, Erőss Zsolt néhai hegymászó özvegye,

a Hópárduc Alapítvány kuratóriumi elnöke

Csatlakozás díja: 

  • Teljes képzésre (12 modul): 499.000 Ft+áfa/fő
  • 6 alkalmas bérlet (előre kiválasztott képzési napok): 275 000 Ft.+áfa/fő
  • 3 alkalmas bérlet (előre kiválasztott képzési napok): 150 000 Ft.+áfa/fő

Időtartam: 2019. szeptember 25 – 2020. április 1.

Képzési napok: 12 modul, 17.00 – 20.00 óráig

2019. szeptember 25., 2019. október 9., 2019. október 16., 2019. november 6., 2019. november 27., 2019. december 11., 2020. január 8., 2020. január 22., 2020. február 12., 2020. március 4., 2020. március 18., 2020. április 1.

Hiányzás esetén az anyag megnézése után, skypos konzultációt biztosítunk.

Helyszín: Business Coach Kft. Iroda, 1068 Budapest, Városligeti fasor 32.

A képzés ötletgazdája, akinek felteheted a kérdéseidet:

Márton – Koczó Ildikó,

executive coach, tréner

 ildiko.koczo@businesscoach.hu

Leadership Jelentkezés

*A vendégek felkérés alatt, a változtatás jogát fenntartjuk.

Programra való érkezés 16.30-tól.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés. Ajánljuk mindazoknak, akik a coachok nemes hivatását szeretnék választani és egy nemzetközi akkreditáció útjára kívánnak lépni, vagy azoknak, akik coach készségeiket szeretnék fejleszteni akár magánemberként, akár vezetőként, akár HR területen dolgozó munkatársként.

Tovább >>

Csúcsvezetői Szabadegyetem

Exkluzív programunk jelenlegi és jövőbeli felsővezetőknek.

XXI. Századi Csúcsvezetői Szabadegyetem

A csúcson mindig van hely, de annyi sosincs, hogy le is lehessen ülni…Versenyképes tudás és networking! Kizárólag felsővezetőknek szóló képzéssorozat, limitált létszámmal, azoknak akik érzik, hogy emberi és vezetői fejlődésükben elértek arra a szintre, hogy egy újabb lépcsőt meg tudnak „ugrani”. 12 alkalom közismert szaktekintélyekkel. Részvételi feltétel: MBA végzettség, vagy 5 éves vezetői tapasztalat.

Tovább >>

Egynapos Programok Vezetőknek

Legyen hatékonyabb és eredményesebb vezető egynapos workshopjaink segítségével!

Egynapos Vezetői Tréningek

Komplex programjainkon kívül meghirdetett, egynapos tréningjeink és workshopjaink a vezetői kompetenciák egy-egy szűkebb területére fókuszálnak. A motiváció, a delegálás, a hatásos üzleti prezentációk vagy az első benyomás olyan fejleszthető készségek, amelyek nagyban meghatározhatják a vezetők munkahelyi sikereit.

Tovább >>

További szolgáltatások

A Business Coach Kft – nomen est omen – 2004-től business coaching szolgáltatással foglalkozik, de 2007-től a portfóliója kiegészült coaching és coaching-szemléletű vezetőképzéssel, majd ezt követően egyéb vezetőképző programokkal és szervezetfejlesztéssel.

Miért válasszon minket

      • 12 coach, 200 ügyfél és több mint 15 000 órányi tapasztalat
      • Munkatársaink nemzetközileg elismert szaktekintélyek
      • Tökéletes, ügyfélközpontú kiszolgálás

Rólunk mondták

„Ezek a dolgok nemcsak ügyfélként voltak számomra hasznosak, hanem coaching-szemléletű, gyakorló vezetőként is hasznosítani tudom őket”
Markhot Attila, Section menedzser, Ericsson
„Laura nagyszerű coach és mentor, egy meghatározó személyiség, a cége pedig meghatározó szereplő a magyar coaching, mentoring és tréningpiacon.”
Sávainé Ábel Anita, Képzés-fejlesztési igazgató, K&H Bank
„Az üléseink alatt úgy éreztem, hogy folyamatosan haladunk, ráadásul olyan eszközöket adott a kezembe, amelyekhez visszanyúlva újra és újra meg tudom oldani a hasonló helyzeteket.”
Kiss Enikő Györgyi, HR üzletfejlesztési vezető, IBM
“Szkeptikusoknak üzenem: Működik!”
Kevi Zoltán, Üzletág igazgató, Erste Bank
“Ezúton is köszönöm a számomra igen hasznos közös munkát!”
Mázsár Péter, Kereskedelmi igazgató, Egis
“A coaching olyan volt számomra, mint ateistának a templom, aztán mégis “hívő” lettem.”
Bajor Tamás, Inter-Európa Bank
“A coachom segített abban, hogy mint vezető, erősségeimet jobban kihasználjam, és beosztott kollégáim erényeit is jobban felszínre hozzam.”
Rowlands Teréz, Területi igazgató, Tesco
“A coachomban nagyon kedvelem a finom őszinteségét, mellyel nem engedi, hogy elegánsan elslisszoljunk a probléma mellett, nagy tapintattal vezet rá a szembesülés útjára.”
Nagy Andrea, Igazgató, Magyar Telekom
“A Business Coach kft segítségével vezetői eszköztárunk tovább fejlődött, megtanultuk, hogyan merjük kiengedni a kezünkből a gyeplőt, hogyan tudjuk inspirálni a csapatot.”
Sekerka Orsolya, Fejlesztési igazgató, Telenor
A Business Coach kft összes “megmozdulására” azt tudnánk legkifejezőbben mondani, hogy minőségi, igényes és hiteles.
Jakobsen Petra, HR igazgató, Bonafarm
“Csak ajánlani tudom!”
Bolyó Gábor, Főosztályvezető, Provident
“A Business Coach Kft coachai mind nagyon gyakorlatiasak és nagy üzleti tapasztalattal rendelkeznek.”
Kolos Gábor, Kereskedelmi és marketing igazgató, Prímagáz