Recruitment Institute Jelentkezés
Oktatók bemutatkozása
olvasnivaló

Interjú - Juhász Erikával és Komócsin Laurával, a Business Coach Kft. coachaival beszélgetünk a hamarosan induló Recruitment Institute képzésükről

Interjú - Juhász Erikával és Komócsin Laurával, a Business Coach Kft. coachaival beszélgetünk a hamarosan induló Recruitment Institute képzésükről
A munkaerőpiaci kihívások sok szakembert foglalkoztatnak, sokan a saját tapasztalatuk alapján érzékelik az ebből fakadó nehézségeket. A kihívás azonban lehetőséget is biztosít arra, hogy versenyelőnyt kovácsoljunk belőle. Mai rendhagyó páros interjúnkban két hölggyel, Juhász Erikával és Komócsin Laurával, a Business Coach Kft. coachaival beszélgetünk a hamarosan induló Recruitment Institute képzésükről.
olvasnivaló

Recruitment Institute 60 órás képzése

COACHING SZEMLÉLETŰ RECRUITMENT

2018 októberétől 8 alkalommal, kéthetente pénteken 9-16 óráig,

komplex és moduláris formában

  • Klasszikus és modern megközelítések
  • Branding szemlélet
  • Candidate / Employee experience fókusz
  • Agile megközelítés

A komplex csomag tartalma: 1+7 alkalom, 60 órányi rendszerezett ismeret.

A moduláris változatban a témák szabadon választhatók, egyéni igényeknek megfelelően alakíthatók. Minden kurzusnapot egy meghívott VIP vendég, szakértő előadása indít és inspirál.

„RECRUITMENT ESSZENCIA” MODUL: ajánljuk szervezeti vezetőknek, line / hiring managereknek, akik részesei a toborzási folyamatnak, vagy olyanoknak, akik érdeklődnek a recruitment iránt.

2018. október 12.

A képzést megnyitja:

Komócsin Laura PCC senior executive coach

A teljes képzési anyagra épülő átfogó program a recruitment folyamatáról. Modern megközelítések, hatékony eszközök.

 

VIP vendégünk: 

Katona Zsuzsa dokumentumfilm rendező, akivel beszélgetünk filmkészítésről, stábról, de megidézzük a dualizmus ipari fellendülését is, így érintünk olyan, recruitmentre is hatást gyakorló vezetői alapértékeket, amik kiállták az idő próbáját.
“Filmjeimhez mindig inspiráló témákat keresek. Olyanokat, amikkel valami miatt “dolgom van”. Így képzelem el a toborzást is – olyan felkészült, inspiráló embereket találni, akikkel dolgunk van.”

Témavezető:

Juhász Erika fejvadász, tréner, business coach

 

 

 

Felvezető előadás: A megtartás az új recruitment?

A folyamatosan változó és bizonytalan környezet, az állandósult szakemberhiány új kihívások elé állítja a szervezeteket. A mai munkaerő-piaci környezetben mindenki egy kicsit „recruiter” is. A vezetők, line managerek valósággal versenyt futnak a képzett munkaerő megszerzéséért.Mindez arra készteti a munkáltatókat, hogy alapjaiban gondolják újra toborzási stratégiájukat. Behozhatatlan előnyre tehetnek szert azok a vállalatok, amelyek energiát fordítanak arra, hogyan szerezzék meg és tartsák meg munkavállalóikat.

A Recruitment ESSZENCIA tréning CÉLJA, hogy összefoglalja és rendszerezze a toborzási folyamatot az új munkavállaló iránti igény keletkezésétől egészen az onboarding folyamatig.

Mindezt interaktívmódon, gyakorlatorientáltmegközelítéssel.

A tréninget ajánljuk mindazoknak, akik részt vesznek a toborzási és kiválasztási folyamatban akár funkcionális vezetők (line/hiring managerek), akár HR szakemberek.

Az egy-másfél órás blokkok az alábbi témákat dolgozzák fel:

1.A változó munkaerő-piac, munkaerő-piaci körkép

  • Digitális világ kihívásai a recruitmentben
  • Employer branding, employer experience
  • Recruitment és a generációk – Generációs kérdések a munkahelyen

2. Az üzleti igény felmérése. Az üzleti vezető, mint belső megrendelő

  • Elvárások, kompetenciák vs. elérhető jelöltek
  • A reális követelményprofil
  • A recruitment projekt menedzselése

3. Sourcing. Selection

  • Executive (direct) search. Módszertan, passzív jelöltek elérése
  • Toborzás, Social media
  • Álláshirdetések – hirdetések írása, elhelyezése
  • Talentkutatás, „out of the box” gondolkodás
  • Networking
  • A beérkező életrajzok szelektálása. Az önéletrajz narratívája

4. Interjútechnika

  • Telefonos kapcsolatfelvétel
  • Longlist jelöltek – Etikus viselkedés
  • Strukturált állásinterjú. Kompetencia alapú interjú
  • Karriercoaching az interjún

5. Kiválasztás

  • Tesztek – Etikus tesztkultúra. Tesztkörkép
  • AC
  • Referenciavizsgálat
  • Megtartás a kiválasztás és a beállás közötti időben

6. Megtartás, mint stratégiai feladat – recruitment nézőpontból

  • „Próbaidő”-menedzsment
  • Megtartás és szervezeti kultúra
  • Mentoring
  • Personal branding alapozó

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

TÉMA SPECIFIKUS MODULOK: ajánljuk azoknak, akik egy-egy területet szeretnének fejleszteni (+ jelekre kattintva megismerkedhetsz a részletekkel).

2018. október 26.

A folyamatosan változó és bizonytalan környezet, az állandósult szakemberhiány új kihívások elé állítja a szervezeteket. A mai munkaerő-piaci környezetben mindenki egy kicsit „recruiter” is. A vezetők, line managerek valósággal versenyt futnak a képzett munkaerő megszerzéséért.

Felvezető előadás: Az alkalmazkodás, mint életforma

“Meg kellett tanulnom alkalmazkodni. Néhány éve egy új életformát kell,hogy éljek. Arról szeretnék mesélni, mit jelent az én életemben aváratlan, a kiszámíthatatlan, az “out of the box” gondolkodás – azok afogalmak, amiket gyakran hallok a recruitmenttel foglalkozóktól is.” (Lukoviczi Réka)

Modulvezető: Juhász Erika fejvadász, businesscoach, tréner

Közreműködők: Csóti Gábor, Fehér Éva

VIP vendég: Lukoviczki Réka a Robotlányblogger

A modul tematikája:

  • A változó munkaerő-piaci aktualitás – vállalati megoldások, válaszok
  • A digitális világ kihívásai
  • Generációs kérdések és employer branding megjelenése a recruitmentben
  • Recruitment etika, információ biztonság

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2018. november 9.

Témavezető: Benedek Nikolett team coach, tréner

Előadó: Mercsák Andrea

VIP vendég: Juhász Tünde

A modul tematikája:

  • Az üzleti igény megjelenése a recruitmentben
  • A szervezeti elvárás menedzselése
  • Elvárások, kompetenciák vs. elérhető jelöltek. A reális követelmény profil.
  • Igények validálása, rugalmas megközelítés
  • A recruitment projekt menedzselése

A program célja:

  • Új szemléletmód megismerése, eszközök bemutatása és saját élmény alapján történő elsajátításának elősegítése a toborzási folyamat minőségi javítása és az abban résztvevők elégedettségének növelése érdekében
  • Kérdezéstechnika fejlesztése az üzleti igény felmérésére
  • Rugalmasság, coaching szemlélet erősítése az alternatívák kialakításához, képviseletéhez
Témavezető:
Benedek Nikolett
team coach, tréner
Közreműködő:
Mercsák Andrea
Senior HR Manager (Interim)
VIP vendég:
Juhász Tünde
tréner, coach, improvizációs színész

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2018. november 23.

Témavezető, oktató: Juhász Erika fejvadász, business coach, tréner

Felvezető előadás: „Out of the box” gondolkodás

Közreműködők: Lénárt Éva, Gusztafik Anita

A modul tematikája:

  • A potenciális szakemberekhez vezető út
  • Sourcing módszertan
  • Álláshirdetések írása – elhelyezése
  • Social media, networking, applikációk, platformok, rendezvények
  • Az életrajzok szelektálása. Az önéletrajz narratívája
  • A kapcsolatfelvétel

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2018. december 7.

Témavezető: Juhász Erika fejvadász, business coach,  tréner

Felvezető előadás: Empátia egy színész szemével

“Számomra a toborzás azért izgalmas téma, mert minden érintettnek rövid idő alatt kell önmagát megmutatnia, majd döntést hoznia. Min múlik az, hogy a lehető legtöbbet megtudjuk a másikról, és hogyan tudunk olyan hatást elérni, hogy megnyíljon? Hogyan tudunk kapcsolódni a minimálisan rendelkezésre álló időben és „zajban”?” (Juhász Tünde)

Egy állásinterjú impulzusok, hangulatok sorozata. A benne résztvevőknek kulcsszerepe van, komplex kompetencia készletre, szakmai magabiztosságra és hitelességre van szükségük. Az összetett interjú helyzetekben egyedi megoldások szükségesek. Célunk,hogy a résztvevők olyan eszközöket ismerjenek meg, amikkel magabiztosan, proaktívan, innovatívan tudjanak reagálni az interjú helyzetekben megjelenő kihívásokra.

Közreműködő: Juhász Tünde tréner, színész,mentálhigiénés segítő szakember

A modul tematikája:

  1. A világ, amiben élünk – Az aktuális munkaerő-piaci környezet rövid áttekintése
  2. Employer branding – Employee experince
    1. Az állásinterjú, mint prezentációs színtér
    2. Agilis megközelítés
  • Az önéletrajz narratívája
  1. Tipikus kommunikációs zavarok az interjúhelyzetben
  2. Kérdezéstechnika
    1. Telefonos interjú technika
    2. Interjú vezérfonal
    3. Storytelling
    4. Az interjútechnika generációs megfontolásai
  3. Karrier-coaching az interjún
  • Helyzetgyakorlatok

A program célja:

  • Új szemléletmód megismerése, eszközök bemutatása és saját élmény alapján történő elsajátításának elősegítése az interjús helyzet minőségi javítása és az abban résztvevők elégedettségének növelése érdekében
  • Kérdezéstechnika fejlesztése
  • Rugalmasság, out of the box gondolkodás, coaching szemlélet erősítése

A program interaktív elméleti blokkokból, kiscsoportos programelemekből, helyzetgyakorlatokból áll.

A képzést ajánljuk mindazoknak, akik a toborzási folyamat során részt vesznek interjús helyzetben akár funkcionális vezetők, akár recruiterek.

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2019. január 4.

A kiválasztási folyamat célja a legjobb, leginkább illeszkedő szakember kiválasztása.

A felgyorsult és összetett toborzási folyamat megkívánja a kiválasztás újszerű értelmezését is. Mikor mondjuk, hogy a kiválasztás megbízható, a kiválasztási folyamat hatékony és gazdaságos? És mikor tekintjük azt eredményesnek? A képzés során ezekre a kérdésekre is keressük a választ.

Partnereinknek köszönhetően a nap során a résztvevők személyesen is kipróbálhatják, hogyan használható a szimuláció az Assessment és Development Centerekben és megismerkedhetnek a kiválasztási folyamat során leggyakrabban használt tesztekkel és az eredményes használatukhoz szükséges módszerekkel és tippekkel.

Felvezető előadás: “Mire jó a szimuláció?”
„Meggyőződésem, hogy az üzleti szimulációk hamarosan a szakmai kiválasztások meghatározó, integráns elemeivé válnak.” (Szlávik Péter, a SimTeam és az EDUardo társalapítója, a Boda & Partners ügyvezető partnere)

 A modul tematikája:
·      Önismeret – a saját szemüvegemen keresztül látok
·      Emberismeret, személyiségtípusok
·      Munkaköri profilok
·      Tesztek – tesztkultúra. Tesztkörkép
·      AC
·      Szimuláció a kiválasztásban
·      Döntéstámogatás

A program célja:
·      Új szemléletmód megismerése, tesztek, eszközök bemutatása és saját élmény alapján történő elsajátításának elősegítése
·      Rugalmasság, out of the box gondolkodás, coaching szemlélet erősítése

A program interaktív elméleti blokkokból, kiscsoportos programelemekből, helyzetgyakorlatokból áll.

A képzést ajánljuk mindazoknak, akik a toborzási folyamat során részt vesznek a kiválasztási folyamatban akár funkcionális vezetők, akár recruiterek.

A program vezetője:

Bincze Bea ACC
executive coach, beszéd coach, mentor és tréner

Meghívott szakértők:

Szlávik Péter, a SimTeam és az EDUardo társalapítója, a Boda & Partners ügyvezető partnere

Füzér Gábor, ügyvezető, Assessment Systems Hungary

Székely Gábor, ügyvezető, Profiles International Hungary

Deák Zsolt, igazgató Executive Assesment, Stanton Chace. Captain szakértő

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2019. január 18.

Az onboarging a kiválasztással kezdődik. A folyamat már akkor elindul, amikor a kiválasztott szakember még nem dolgozik a vállalatnál, amikor még a korábbi munkahelyén tölti a felmondási időt. Ilyenkor is érik impulzusok.
A „prebording” szakaszban a recruiternek kulcsszerepe van, komplex kompetencia készletre, szakmai magabiztosságra és hitelességre van szüksége ahhoz, hogy kialakult kötődést fenntartsa, erősítse. A helyzet összetett, esetenként egyedi megoldások szükségesek.

A modul célja, hogy a résztvevők olyan eszközöket ismerjenek meg, amikkel magabiztosan, proaktívan, innovatívan tudjanak reagálni a beállás előtti és a beállást követő időszakban megjelenő kihívásokra.

A modul tematikája:

  • A kiválasztási folyamat lezárása. Visszajelzés adás a folyamatban résztvevő pályázóknak, jelölteknek.
  • A figyelem, az érdeklődés fenntartása. Kapcsolattartás a kiválasztott szakemberrel.
  • Mentoring és coaching a próbaidő alatt
  • Megtartás és szervezeti kultúra
  • Helyzetgyakorlatok

A program célja:
A tréning során megismerjük,

  • hogyan adjunk hatékony visszajelzést, hogyan teremtsünk nyitott és befogadó munkahelyi környezetet,
  • a visszajelzés során használt nyelv fontosságát, a feedback kultúra, a feedback sajátosságait,
  • mentoring és coaching szemlélet fontosságát, a coaching eszközök alkalmazását az onboarding folyamatban előforduló a mentoring helyzetekben

További cél új szemléletmód megismerése, eszközök bemutatása és saját élmény alapján történő elsajátításának elősegítése

A program interaktív elméleti blokkokból, kiscsoportos programelemekből, helyzetgyakorlatokból áll.

A képzést ajánljuk mindazoknak, akik a toborzási folyamat során részt vesznek interjús helyzetben akár funkcionális vezetők, akár recruiterek.

Témavezető:

Márton-Koczó Ildikó 

senior executive coach, tréner

 

 

 

Co-tréner:

Juhász Erika

business coach, tréner

 

 

 

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

2019. február 15.

„Egyik kedvenc témám a coach brand megalkotása, és coachként önmagunk pozicionálása a coach piacon. Örülök, hogy lehetőségem van ezen a képzésen mindezt a recruiter piacra is átültetni, annak érdekében, hogy minél jobban láttathassák magukat a velünk együtt dolgozó recruiterek is, és eredményesebbek lehessenek a talentek elérésben.” (Lisztes Henriett, executive coach, tréner)

Az emberek legtöbbször nem vállalatokhoz csatlakoznak, hanem emberekhez, értékekhez, kultúrákhoz. Több tanulmány szerint az álláskeresők 70%-a szívesebben jelentkezik egy álláshirdetésre, ha úgy érzi, hogy „ismeri” a recruitert, vagy a céget. Ehhez tudatosan kell használnia a jól kialakított brandjét, többféle platformon is.

Az employer branding már az első kapcsolatfelvételkor megjelenik. A szakember még „csak” érdeklődő egy pozícióval kapcsolatosan, de már impulzusok érik a vállalatra vonatkozóan.
A recruiternek, vagy a recruitment folyamatba bekapcsolódó funkcionális vezetőnek kulcsszerepe van. Komplex kompetencia készletre, szakmai magabiztosságra és hitelességre van szüksége ahhoz, hogy a potenciális szakemberekkel történő kapcsolatfelvétel, az interjú, a kiválasztási folyamat és a beállás körüli időszak során kialakult kötődést fenntartsa, erősítse.

A modul célja, hogy a résztvevők olyan eszközöket ismerjenek meg, amiket magabiztosan, proaktívan, innovatívan tudnak használni a recruitmenthez kapcsolódó brandingben.

A modul tematikája:

  • Personal branding alapozó
  • Sales technikák a recruitmentben
  • Mini kompetenciafejlesztő tréning-mix

A program célja:
A tréning során tudatosítjuk

  • a branding és a sales meghatározó szerepét a toborzási folyamatban
  • mentoring és coaching szemlélet fontosságát
  • a coaching eszközök alkalmazását a recruitment folyamatban előforduló helyzetekben

További cél új szemléletmód megismerése, eszközök bemutatása és saját élmény alapján történő elsajátításának elősegítése.

A program interaktív elméleti blokkokból, kiscsoportos programelemekből, gyakorlatokból áll.

Témavezető: 

Lisztes Henriett ACC executive coach

 

 

 

 

Ismerkedj meg a Recruitment Institute modulvezetőkkel és az előadókkal közelebbről ITT.

Képzés díja: 

  • Modulok: 60.000 Ft+áfa/fő/modul
  • Komplex képzés (Recruitment Esszencia modul + 7 modul): 475.000 Ft+áfa/fő

Kedvezmények (csak komplex képzésre vonatkozik):

  • Egy cégtől érkező legalább 3 résztvevő esetén 10% kedvezmény

Képzési napok: kéthetente, péntekenként, 9-16 óráig

2018. október 12., 2018. október 26., 2018. november 9., 2018. november 23., 2018. december 7.

téli szünet 

2019. január 4., 2019. január 18., 2019. február 15.., 2019. február 15.

Helyszín: Business Coach Kft. Iroda, 1068 Budapest, Városligeti fasor 32.

A képzés szakmai vezetője,

akinek a képzéssel kapcsolatban felteheti kérdéseit:

Juhász Erika fejvadász, tréner, karrier tanácsadó

e-mail: erika.juhasz@businesscoach.hu

Recruitment Institute Jelentkezés
Oktatók bemutatkozása

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés. Ajánljuk mindazoknak, akik a coachok nemes hivatását szeretnék választani és egy nemzetközi akkreditáció útjára kívánnak lépni, vagy azoknak, akik coach készségeiket szeretnék fejleszteni akár magánemberként, akár vezetőként, akár HR területen dolgozó munkatársként.

Tovább >>

Csúcsvezetői Szabadegyetem

Exkluzív programunk jelenlegi és jövőbeli felsővezetőknek.

XXI. Századi Csúcsvezetői Szabadegyetem

A csúcson mindig van hely, de annyi sosincs, hogy le is lehessen ülni…Versenyképes tudás és networking! Kizárólag felsővezetőknek szóló képzéssorozat, limitált létszámmal, azoknak akik érzik, hogy emberi és vezetői fejlődésükben elértek arra a szintre, hogy egy újabb lépcsőt meg tudnak „ugrani”. 12 alkalom közismert szaktekintélyekkel. Részvételi feltétel: MBA végzettség, vagy 5 éves vezetői tapasztalat.

Tovább >>

Egynapos Programok Vezetőknek

Legyen hatékonyabb és eredményesebb vezető egynapos workshopjaink segítségével!

Egynapos Vezetői Tréningek

Komplex programjainkon kívül meghirdetett, egynapos tréningjeink és workshopjaink a vezetői kompetenciák egy-egy szűkebb területére fókuszálnak. A motiváció, a delegálás, a hatásos üzleti prezentációk vagy az első benyomás olyan fejleszthető készségek, amelyek nagyban meghatározhatják a vezetők munkahelyi sikereit.

Tovább >>

További szolgáltatások

A Business Coach Kft – nomen est omen – 2004-től business coaching szolgáltatással foglalkozik, de 2007-től a portfóliója kiegészült coaching és coaching-szemléletű vezetőképzéssel, majd ezt követően egyéb vezetőképző programokkal és szervezetfejlesztéssel.

Miért válasszon minket

      • 12 coach, 200 ügyfél és több mint 15 000 órányi tapasztalat
      • Munkatársaink nemzetközileg elismert szaktekintélyek
      • Tökéletes, ügyfélközpontú kiszolgálás

Rólunk mondták

„Ezek a dolgok nemcsak ügyfélként voltak számomra hasznosak, hanem coaching-szemléletű, gyakorló vezetőként is hasznosítani tudom őket”
Markhot Attila, Section menedzser, Ericsson
„Laura nagyszerű coach és mentor, egy meghatározó személyiség, a cége pedig meghatározó szereplő a magyar coaching, mentoring és tréningpiacon.”
Sávainé Ábel Anita, Képzés-fejlesztési igazgató, K&H Bank
„Az üléseink alatt úgy éreztem, hogy folyamatosan haladunk, ráadásul olyan eszközöket adott a kezembe, amelyekhez visszanyúlva újra és újra meg tudom oldani a hasonló helyzeteket.”
Kiss Enikő Györgyi, HR üzletfejlesztési vezető, IBM
“Szkeptikusoknak üzenem: Működik!”
Kevi Zoltán, Üzletág igazgató, Erste Bank
“Ezúton is köszönöm a számomra igen hasznos közös munkát!”
Mázsár Péter, Kereskedelmi igazgató, Egis
“A coaching olyan volt számomra, mint ateistának a templom, aztán mégis “hívő” lettem.”
Bajor Tamás, Inter-Európa Bank
“A coachom segített abban, hogy mint vezető, erősségeimet jobban kihasználjam, és beosztott kollégáim erényeit is jobban felszínre hozzam.”
Rowlands Teréz, Területi igazgató, Tesco
“A coachomban nagyon kedvelem a finom őszinteségét, mellyel nem engedi, hogy elegánsan elslisszoljunk a probléma mellett, nagy tapintattal vezet rá a szembesülés útjára.”
Nagy Andrea, Igazgató, Magyar Telekom
“A Business Coach kft segítségével vezetői eszköztárunk tovább fejlődött, megtanultuk, hogyan merjük kiengedni a kezünkből a gyeplőt, hogyan tudjuk inspirálni a csapatot.”
Sekerka Orsolya, Fejlesztési igazgató, Telenor
A Business Coach kft összes “megmozdulására” azt tudnánk legkifejezőbben mondani, hogy minőségi, igényes és hiteles.
Jakobsen Petra, HR igazgató, Bonafarm
“Csak ajánlani tudom!”
Bolyó Gábor, Főosztályvezető, Provident
“A Business Coach Kft coachai mind nagyon gyakorlatiasak és nagy üzleti tapasztalattal rendelkeznek.”
Kolos Gábor, Kereskedelmi és marketing igazgató, Prímagáz