Ajánlatot kérek

ELSŐ BENYOMÁS WORKSHOP

Első benyomás – hogyan kelthetünk jó benyomást, hogyan alakíthatjuk mások rólunk alkotott véleményét?

judit_vasarhelyiMai tapasztalataink alapján mondhatjuk, hogy az emberek általában nincsenek tudatában annak, milyen hatást gyakorolnak másokra. Ha megértik az első benyomás fontosságát, és elsajátítják ennek alakításához szükséges eszközöket, javul személyes vonzerejük, munkahelyi hatékonyságuk és erősödik kapcsolatrendszerük.

Már néhány apró viselkedésváltozás is nagyon sok pozitív reakciót válthat ki környezetünkben.

A program célja tehát nem 180 fokos megváltozás, hanem felismerések kiváltása, ismeretek és tapasztalatok átadása, élmény alapú tanulás a finomhangoláshoz az erősségekre építve.

Szeretné tudni, mit gondolnak Önről az emberek? Szeretne jobb benyomást kelteni másokban?

Hogyan történik mindez?

Tárgyilagosan és elfogulatlanul tekintünk magunkra

Mélyítjük önismeretünket

A tanultakat azonnal kipróbáljuk

A program tervezett tematikája

Háttér:

  • Hogyan alakítjuk ki az első benyomást?
  • Mit éreznek mások velünk kapcsolatban? Mi mit érzünk másokkal kapcsolatban?

Az első benyomás összetevői

  • Önismeret
  • Megközelíthetőség: jó megjelenés, testbeszéd, alkalmazkodás, kezdeményezés
  • Érdeklődés kimutatása: hogyan adhatunk hangot érdeklődésünknek, a kérdezés művészete, odafigyelés, válaszadás, bókolás
  • Első beszélgetés témája: a beszélgetés körülményeinek feltérképezése, téma felvetése, mit tegyünk unalom ellen, reagálás különböző helyzetekben, sztorizás
  • A beszélgetés dinamikája: befektetett energia, ki mennyit beszéljen, másokra való ráhangolódás
  • Magunk megmutatása: mit osszunk meg, mennyit mutassunk meg magunkból, öndicséret és panaszkodás

Tudatos váltás

  • Az „én” az első benyomás alakításában: mely viselkedésminták a nekem megfelelők
  • Stílusunk: kérjünk visszajelzést, fedezzük fel saját stílusunkat
  • Akadályaink: hogyan írható felül a rossz benyomás

 

Érdeklődés a nyílt képzésre vagy vállalatra szabott változatra: judit.vasarhelyi@businesscoach.hu email címen.

Ajánlatot kérek

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés. Ajánljuk mindazoknak, akik a coachok nemes hivatását szeretnék választani és egy nemzetközi akkreditáció útjára kívánnak lépni, vagy azoknak, akik coach készségeiket szeretnék fejleszteni akár magánemberként, akár vezetőként, akár HR területen dolgozó munkatársként.

Tovább >>

Csúcsvezetői Szabadegyetem

Exkluzív programunk jelenlegi és jövőbeli felsővezetőknek.

XXI. Századi Csúcsvezetői Szabadegyetem

A csúcson mindig van hely, de annyi sosincs, hogy le is lehessen ülni…Versenyképes tudás és networking! Kizárólag felsővezetőknek szóló képzéssorozat, limitált létszámmal, azoknak akik érzik, hogy emberi és vezetői fejlődésükben elértek arra a szintre, hogy egy újabb lépcsőt meg tudnak „ugrani”. 12 alkalom közismert szaktekintélyekkel. Részvételi feltétel: MBA végzettség, vagy 5 éves vezetői tapasztalat.

Tovább >>

Egynapos Programok Vezetőknek

Legyen hatékonyabb és eredményesebb vezető egynapos workshopjaink segítségével!

Egynapos Vezetői Tréningek

Komplex programjainkon kívül meghirdetett, egynapos tréningjeink és workshopjaink a vezetői kompetenciák egy-egy szűkebb területére fókuszálnak. A motiváció, a delegálás, a hatásos üzleti prezentációk vagy az első benyomás olyan fejleszthető készségek, amelyek nagyban meghatározhatják a vezetők munkahelyi sikereit.

További szolgáltatások

A Business Coach Kft – nomen est omen – 2004-től business coaching szolgáltatással foglalkozik, de 2007-től a portfóliója kiegészült coaching és coaching-szemléletű vezetőképzéssel, majd ezt követően egyéb vezetőképző programokkal és szervezetfejlesztéssel.

Miért válasszon minket

      • 10 coach, 200 ügyfél és több mint 5000 órányi tapasztalat
      • Munkatársaink nemzetközileg elismert szaktekintélyek
      • Tökéletes, ügyfélközpontú kiszolgálás

Rólunk mondták

„Ezek a dolgok nemcsak ügyfélként voltak számomra hasznosak, hanem coaching-szemléletű, gyakorló vezetőként is hasznosítani tudom őket”
Markhot Attila, Section menedzser, Ericsson
„Laura nagyszerű coach és mentor, egy meghatározó személyiség, a cége pedig meghatározó szereplő a magyar coaching, mentoring és tréningpiacon.”
Sávainé Ábel Anita, Képzés-fejlesztési igazgató, K&H Bank
„Az üléseink alatt úgy éreztem, hogy folyamatosan haladunk, ráadásul olyan eszközöket adott a kezembe, amelyekhez visszanyúlva újra és újra meg tudom oldani a hasonló helyzeteket.”
Kiss Enikő Györgyi, HR üzletfejlesztési vezető, IBM
“Szkeptikusoknak üzenem: Működik!”
Kevi Zoltán, Üzletág igazgató, Erste Bank
“Ezúton is köszönöm a számomra igen hasznos közös munkát!”
Mázsár Péter, Kereskedelmi igazgató, Egis
“A coaching olyan volt számomra, mint ateistának a templom, aztán mégis “hívő” lettem.”
Bajor Tamás, Inter-Európa Bank
“A coachom segített abban, hogy mint vezető, erősségeimet jobban kihasználjam, és beosztott kollégáim erényeit is jobban felszínre hozzam.”
Rowlands Teréz, Területi igazgató, Tesco
“A coachomban nagyon kedvelem a finom őszinteségét, mellyel nem engedi, hogy elegánsan elslisszoljunk a probléma mellett, nagy tapintattal vezet rá a szembesülés útjára.”
Nagy Andrea, Igazgató, Magyar Telekom
“A Business Coach kft segítségével vezetői eszköztárunk tovább fejlődött, megtanultuk, hogyan merjük kiengedni a kezünkből a gyeplőt, hogyan tudjuk inspirálni a csapatot.”
Sekerka Orsolya, Fejlesztési igazgató, Telenor
A Business Coach kft összes “megmozdulására” azt tudnánk legkifejezőbben mondani, hogy minőségi, igényes és hiteles.
Jakobsen Petra, HR igazgató, Bonafarm
“Csak ajánlani tudom!”
Bolyó Gábor, Főosztályvezető, Provident
“A Business Coach Kft coachai mind nagyon gyakorlatiasak és nagy üzleti tapasztalattal rendelkeznek.”
Kolos Gábor, Kereskedelmi és marketing igazgató, Prímagáz