Egynapos gyakorlati workshop
A sajtónak jó sztorik kellenek, a vállalatoknak pedig megjelenés.Mindkét félnek szüksége van a másikra, az együttműködés sokszor mégis nehézkes és fájdalmas. A workshopunk során részletesen átbeszéljük a sajtó alapvető működési mechanizmusait, a médiába bekerülő anyagok legfontosabb kiválasztási kritériumait, és gyakorlati tippeket adunk arra, hogy hogyan kaphat terméke vagy szolgáltatása a mostaninál lényegesen nagyobb nyilvánosságot.
Bemutatjuk, hogy a PR nem ingyenreklám, de mutatunk egy csomó olyan trükköt, amit a PR tanácsadója maximum leszámláz, megtanítani, soha nem fog önnek.
A nap során a következőkről lesz szó:
- Újságírás alapok: a hírérték

- A sztorik tálalásának szakmai szempontjai
- Legalább ilyen fontos, mégis elfelejtjük: az emberi szempontok
- Mikor, mit, hogyan és kinek mondjuk? Az átgondolt kommunikáció.
- Ellentmondó és konzisztens üzenetek: néhány szó a márkaértékekről, a brandingről.
- Hogyan építsünk stratégiát?
- Az első lépések.
A workshop távolról sem csak elméleti: élő példákkal, valós cégekkel és személyekkel illusztráljuk az elmondottakat, a résztvevőknek pedig számos feladat során nyílik lehetőségük élesben is kipróbálni, hogy mennyire tudják a gyakorlatba is átültetni a tanultakat.
Aki ebben a világban elkalauzol minket:
Balla Zsolt,business coach és tréner. A kis- és középvállalatok specialistája. Saját vállalkozói múltja miatt belülről is jól ismeri azt a világot, ami az elmúlt években gazdasági újságíróként és szerkesztőként a fő fókuszát jelenti. A kkv-szektor ellenpontjaként éveket töltött multinacionális cégek középvezetői pozícióiban is.
A workshop díja : 60.000 Ft +ÁFA /fő , (mely tartalmazza az ebédet és a kávészünetekben történő ellátást )
A workshop időpontja : 2016. február 11. ( csütörtök) 9.00-16.00
Helyszín: MAGNET HÁZ, Budapest, VI.ker. Andrássy út 98.
Bővebb információ: zsolt.balla@businesscoach.hu

Hagyj üzenetet