Business Coach Kft. képzésekkel kapcsolatos szabályzatai
Általános fogyatékossági irányelvek
Az akkreditált képzőhely támogatja a fogyatékossággal élő személyeket és elhivatott a fogyatékossággal élő személyek egyenlő esélyek megteremtésében. Továbbá, az akkreditált képzőhely tiltja a fogyatékosság alapján történő hátrányos megkülönböztetést és egyenlő esélyeket biztosít minden fogyatékossággal élő személynek. az akkreditált képzőhely elkötelezett amellett, hogy a törvényi szabályozásoknak megfelelően elősegítse az esélyegyenlőség és egyenlő esélyű hozzáférés megvalósulását. Ha további kérdése van a fogyatékossági irányelvekkel kapcsolatban vagy speciális igényét szeretné jelezni, keressen meg bennünket: Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu
Ha a képzőhely tud egyenlő esélyeket biztosítani a tanulásban akadályozott személyeknek
Célunk olyan tanulási környezet megteremtése, amely minden egyes tanuló igényét teljes mértékben kielégíti. Számos tanulási nehézség esetében tudjuk biztosítani az akadálymentesítést annak érdekében, hogy képzésünk minél több ember számára hozzáférhető legyen. Kérjük, a beiratkozás előtt lépjen kapcsolatba velünk (Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu), hogy megállapíthassuk, tudjuk-e teljesíteni az Ön igényeit.
Ha a képzőhely NEM tud egyenlő esélyeket biztosítania a tanulásban akadályozott személyeknek
Az akkreditált képzőhely jelenleg nem tud akadálymentesítést biztosítani bizonyos tanulási nehézségek és mozgáskorlátozottság esetében. Ha további kérdése van jelen irányelvvel kapcsolatban, keressen meg bennünket: Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu
Sokszínűségi, esélyegyenlőségi, bevonási, és igazságossági (Diversity, Equity, Inclusion, Justice = DEIJ) nyilatkozat
Az ICF (International Coaching Federation, Nemzetközi Coach Szövetség) globális igazgatótanácsa 2020. júliusában jóváhagyta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi, bevonási és igazságossági nyilatkozatát. A nyilatkozatot az ICF hat társszervezetének munkatársai és önkéntes vezetői is elfogadták. A nyilatkozat olyan alapelveket tartalmaz, melyeket követni ajánlunk minden ICF tagnak, minősített coachnak és akkreditált képzőhelynek.
Több mint 140 országban élnek és dolgoznak ICF tagok és minősített coachok. Az ICF egy dinamikus, globális közösség, amely elkötelezett a közös jövőkép mellett, hogy a coaching a fejlődő társadalom szerves részévé váljon. Küldetésünk, hogy a coaching globális fejlődésének élére álljunk. Ehhez reflektálnunk kell vakfoltjainkra, és tudatában kell lennünk fejlődési lehetőségeinknek. Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azokat a kihívásokat, amelyekkel sok coach és coaching ügyfél szembesül a társadalom rendszerszintű problémái kapcsán.
Az ICF közösség tagjaiként tartjuk magunkat alapértékeinkhez, melyek az integritás, a kiválóság, az együttműködés és a tisztelet. Ezen értékek alapja a sokszínűség, a befogadás, az esélyegyenlőség és az igazságosság iránti elkötelezettség.
A szervezetben meghozott minden döntésünk során figyelembe vesszük a sokszínűséget, a befogadást, az esélyegyenlőséget és az igazságosságot. Jövőképünk megvalósítása során, újra és újra elkötelezzük magunkat minden coach és ügyfél egyedi tehetségének, meglátásainak és tapasztalatának megbecsülése mellett.
Antidiszkriminációs irányelv
Az akkreditált képzőhely irányelvei a következők:
- A toborzás és kiválasztás folyamata faji, életkori, vallási, nemi, etnikai, illetve bőrszín, szexuális irányultság, nemi identitás, családi állapot, fogyatékosság vagy veterán státusz alapján történő hátrányos megkülönböztetés nélkül történik.
- Kollégáink nem alkalmaznak hátrányos megkülönböztetést egyetlen alkalmazottal vagy résztvevővel szemben sem faji, életkori, vallási, etnikai, nemi, illetve bőrszín, szexuális irányultság, nemi identitás, családi állapot, fogyatékosság vagy veterán státusz alapján.
- Minden résztvevőt szívesen látunk, fajtól, kortól, vallástól, bőrszíntől, nemzeti hovatartozástól, nemtől, szexuális irányultságtól, nemi identitástól, családi állapottól, fogyatékosságtól vagy veterán státusztól függetlenül.
- Minden alkalmazottnak, hallgatónak és más résztvevőnek diszkrimináció- és zaklatásmentes környezetet biztosítunk. Ez – többek között – kiterjed a faj, kor, vallás, bőrszín, nemzeti hovatartozás, nem, szexuális irányultság, nemi identitás, családi állapot, fogyatékosság vagy veterán státusz alapján történő hátrányos megkülönböztetésre vagy zaklatásra Szervezetünk nem tolerálja és nem is fogja tolerálni egyetlen alkalmazott, résztvevő, önkéntes, alvállalkozó, látogató olyan magatartását, amely indokolatlanul zavarja az egyént abban, hogy elfogadó környezetben tanuljon.
A résztvevőket, akik diszkriminációt kívánnak bejelenteni, arra bátorítjuk, hogy kövessék a panaszkezelési szabályzatot (lásd lentebb). Az akkreditált képzőhely haladéktalanul kivizsgál minden olyan bejelentést, amely nem megfelelő magatartásra vonatkozik.
Panaszkezelésre vonatkozó irányelvek
Az akkreditált képzőhely arra törekszik, hogy minden embernek méltányos bánásmódot biztosítson, és megkísérel minden sérelmet időben és megnyugtató megoldani. A résztvevőknek jogukban áll panaszt tenni az előadással vagy tartalommal, a berendezés/felszereltség hiányosságaival vagy az oktatói magatartással kapcsolatban. Minden panaszt a legjobb tudásunk szerint kezelünk, hogy megelőzzük a további problémákat. A panaszok benyújtásának folyamata az következő:
- A résztvevőnek először közvetlenül az érintett oktatóval, adott munkatárssal vagy résztvevővel kell megpróbálnia megoldani a felmerült problémát. Ha a résztvevőnek ez nem komfortos, akkor a következő pontban leírt lépéseket teheti meg.
- Ha a panaszbejelentő résztvevő nem szíves fordul közvetlenül az érintett személyhez, vagy nem tudja közvetlenül megoldani a problémát, a résztvevőnek (30) napon belül írásos panaszt kell benyújtaniuk a programvezetőnek. A programvezető a panasz beérkezésétől számított (30) napon belül megvizsgálja a problémát és tájékoztatja a résztvevőt. A programvezető minden érintett féllel együttműködik a probléma megoldása érdekében.
- Ha a résztvevő úgy ítéli meg, hogy a probléma nem oldódott meg, írásbeli fellebbezés iránti kérelmet kell küldenie a (Business Coach Kft./Komócsin Laura) részére felülvizsgálat céljából. A fellebbezésnek tartalmaznia kell az eredeti panaszt és az okot/okokat, amiért a résztvevő nem elégedett a megoldási kísérlet(ek)kel. A fellebbezés felülvizsgálata után a résztvevő (30) napon belül írásos választ kap. A fellebbezés elbírálása végleges.
Részvételre vonatkozó irányelvek
A programunk sikeréhez minden résztvevő teljes elkötelezettsége szükséges. A képzésre való beiratkozással a résztvevők vállalják, hogy minden alkalmon teljes jelenlétükkel és legjobb tudásuk szerint vesznek részt. Ez magában foglalja a pontos érkezést, a magatartási kódex betartását és a tevékenységekben való részvételt.
Jelenlét
Annak érdekében, hogy a tanúsítványhoz szükséges képzési órákat elvégezd, fontos, hogy minden képzési alkalmon jelen legyél.
Ha indokoltan nem tudsz részt venni a képzési alkalmon vagy megbetegszel, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba az oktatóddal és az akkreditált képzőhellyel. Azt várjuk tőled, hogy pótold az elmaradt képzési alkalom anyagát, megnézd az alkalom felvételét és pótold az elmaradt coaching ülést.
Ha az órák több mint 20% -áról kénytelen van hiányozni, lehetőséged van arra, hogy az oktatóval együttműködve saját költségeden pótold a kihagyott anyagot, vagy beiratkozz egy másik kurzusra. Ha több mint (1) óra mentor-coachingot kell kihagynod, akkor nekem kell megszervezned és kifizetned az egyéni mentor-coaching üléseket, hogy teljesítsd az ICF által előírt 10 óra mentor-coachingot.
A jelen szabályzattal kapcsolatos kérelmek egyénileg kerülnek elbírálásra, melyeket írásban nyújthatsz be oktatódnak vagy az akkreditált képzőhelynek.
Képzés iránti elköteleződés
Képzéseinket úgy terveztük, hogy azok interaktívak és bevonóak legyenek a résztvevők számára. Ezért tőled is azt várjuk, hogy aktívan részt vegyél a képzés tevékenységeiben, beleértve a képzés oktatóddal és társaiddal folytatott párbeszédet, a demo coachingokat és más, tapasztalati tanulási gyakorlatokat. Ha nem tudsz részt venni egy tevékenységben, kérjük, hogy erről a lehető leghamarabb tájékoztasd oktatódat. További részleteket a Magatartási kódexben találsz.
Magatartási kódex
A résztvevőktől azt várjuk, hogy minden képzési alkalom során professzionálisan viselkedjenek. Ez – többek között – a következőket foglalja magában:
- Érkezz pontosan.
- Legyél jelen minden jelenléti alkalmon és mentor-coaching ülésen.
- Online alkalom esetén tartsd a kamerádat bekapcsolva.
- Vegyél részt aktívan minden képzési alkalmon és mentor-coaching ülésen. Ez magában foglalja hogy felkészülsz a képzési alkalomra, aktívan részt veszel a beszélgetésekben és a feladatokban, felelősséget vállalsz a saját tanulásodért, valamint hogy hozzájárulsz mások tanulásához.
- Teljes valóddal és őszintén vegyél részt a beszélgetésekben.
- Mutass tiszteletet az oktatók és többi résztvevő felé, beleértve hogy lenémítod a mobiltelefonodat, hogy nem chatelsz és más módon nem zavarod viselkedéseddel a közös munkát.
- Támogasd a sokszínűséget és a befogadást, miközben tiszteletben tartod mások méltóságát és emberségét.
Részleges teljesítésre vonatkozó irányelvek
A képzés a részleges teljesítést igazolja
Az akkreditált képzőhely igazolja a képzés részleges teljesítését. Az igazolt órák száma a teljesített órák számától függ. Ha a képzés igazolását szeretnéd igényelni egy olyan képzés alapján, amelyre jelenleg jársz vagy korábban jártál, kérjük, lépj kapcsolatba velünk (Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu), legkésőbb (30) nappal a képzés befejezésétől számítva. Kérjük, add meg a kurzus részleteit, amelyre jártál, az ismerendő órák számát és minden egyéb lényeges információt. Ha kérelmedet jóváhagytuk, igazolást fogsz kapni a teljesített képzési órák számáról.
A képzés a részleges teljesítést NEM igazolja
Jelenleg nem áll módunkban igazolást kiállítani a képzés részleges teljesítéséről. A tanúsítvány megszerzéséhez a teljes kurzust teljesíteni kell. Ha kérdésed van, kérjük fordulj kollégánkhoz: Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu
Fizetéssel és díjakkal kapcsolatos irányelvek
Minden regisztrációt beérkezési sorrendben dolgozunk fel. A képzésre való jelentkezés feltétele a teljes összeg befizetésének beérkezése. Banki átutalásos vagy készpénzes fizetési módot fogadjuk el. Minden díjunk (HUF) pénznemben van feltüntetve.
Visszatérítésre vonatkozó irányelvek
A képzésben való részvételi szándékod lemondását legalább (15) munkanappal a képzés megkezdése előtt kell megtenned ahhoz, hogy teljes visszatérítésre jogosult legyél. Ha a képzés előtt kevesebb mint (10) nappal történik a lemondás, nem jár visszatérítés. Az írásbeli lemondás azon a napon lép hatályba, amikor a lemondás beérkezik az akkreditált képzőhelyhez. A visszatérítés a lemondás kézhezvételét követő (15) napon belül történik.
Regisztráció módosítása
A regisztráció módosítását, beleértve a résztvevőkkel és képzéssel kapcsolatos változásokat, legalább hét nappal a képzés kezdési időpontja előtt kell megtenni. A résztvevők regisztrációjuk módosításával kapcsolatban az akkreditált képzőhelyhez fordulhatnak (Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu). A képzéssel kapcsolatos módosítások mindaddig lehetségesek, amíg vannak üres helyek az adott képzésen.
Kreditátvitelre vonatkozó irányelvek
Elfogadunk más szervezeteknél vagy képzésekben szerzett krediteket
Ha egy másik szervezetnél már elvégezted a Level 1 képzést, akkor a teljesített órákat a Level 2 képzésben fogjuk beszámítani. Nyújtsd be a Level 1 képzés elvégzését igazoló dokumentumokat, beleértve a szervezet nevét, ahol beszámítani kívánt képzést végezted, a teljesített órák számát, a teljesítésről szóló tanúsítványt és a szervezet vagy az oktató elérhetőségét. Szükség szerint további részleteket vagy dokumentációt kérhetünk Tőled. További információkért állunk rendelkezésre (Komócsin Laura, laura.komocsin@businesscoach.hu).
NEM fogadunk el más szervezeteknél vagy képzésekben szerzett krediteket
Jelenleg nem áll módunkban más szervezetek vagy képzések részleges kreditpontjait elfogadni. Kérjük, iratkozz be a teljes Level 2. képzésre, akkor is, ha már máshol elvégezted a Level 1. képzést. A jelen irányelvvel kapcsolatos kérdések esetén lépj velünk kapcsolatba: név, e-mail.
Betegségre vonatkozó irányelvek
Ahhoz, hogy a tanúsítvány megszerzéséhez szükséges minimális képzési óraszámot biztosítani tudjuk, fontos, hogy minden képzési alkalmon jelen legyél. Ha indokoltan nem tudsz részt venni a képzési alkalmon vagy megbetegszel, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba az oktatóddal és az akkreditált képzőhellyel. Azt várjuk tőled, hogy pótold az elmaradt képzési alkalom anyagát, megnézd az alkalom felvételét és pótold az elmaradt coaching ülést. Ha több mint (X) órát vagy kénytelen hiányozni, lehetőséged van arra, hogy az oktatóval együttműködve saját költségeden pótold a kihagyott anyagot, vagy beiratkozz egy másik kurzusra. Ha több mint (X) óra mentor-coachingot kell kihagynod, akkor nekem kell megszervezned és kifizetned az egyéni mentor-coaching üléseket, hogy teljesítsd az ICF által előírt 10 óra mentor-coachingot.
A jelen szabályzattal kapcsolatos kérelmek egyénileg kerülnek elbírálásra, melyeket írásban nyújthatsz be oktatódnak vagy az akkreditált képzőhelynek.
Etikai, teljességi és átláthatósági nyilatkozat
ICF akkreditált képzési szolgáltatóként betartjuk és szem előtt tartjuk az ICF Etikai kódexét. Az ICF Etikai kódexe minden ICF szakember számára meghatározza az ICF alapértékeit, etikai elveit és viselkedési normáit. Ezeknek az etikai és viselkedési normáknak való megfelelés az első az ICF coaching kompetenciái közül. Az ICF Etikai kódexéről bővebben ITT olvashat.
Továbbá akkreditált képzőhelyként törekszünk arra, hogy mindig teljes integritással és átláthatósággal járjunk el. Magunkat és résztvevőinket a legmagasabb szintű integritásra sarkalljuk és igyekszünk a lehető legátláthatóbbak lenni azáltal, hogy kifejezetten jelezzük, milyen intézkedéseket teszünk képzésünk etikussága érdekében. Nem hiszünk a manipulatív vagy tisztességtelen értékesítési módszerek alkalmazásában, és arra törekszünk, hogy biztonságos és etikus értékesítési folyamatot biztosítsunk. Továbbá azon dolgozunk, hogy minden program esetében tisztességes és méltányos árazást biztosítsunk a hozzáférhetőség és a minőségi coachképzés biztosítása érdekében.