Emotional Culture Map

Tudja, hogy a csapata mennyire érzi magát hatékonynak, elégedettnek?

Tudja, mik azok a tényezők, amik segítik és mi  azok, amik akadályozzák az eredményes munkavégzést?

 Az ECM modell 

 Ismerje meg a saját csapatának megélését az aktuális munkahelyi szituációval kapcsolatban: gyorsan elvégezhető (10-15 perc), online kitölthető, anonim kérdőív, amelynek eredményeként reális információt kap arról, kollégái hogy érzik magukat. 

Ez az eszköz segíti az önreflexiót, azaz lehetőséget ad arra, hogy végiggondoljuk, hogy vagyunk a jelen helyzetben, milyen az elfogadható, és milyen lenne az ideális állapot. 

 

3 perspektívából, 10 dimenzió mentén mérjük fel a csapat érzelmi állapotát és helyezzük el egy könnyen olvasható térképen.

A diagnózis alapján megfogalmazható, hogy mi az, amire támaszkodhatunk vezetőként, és hogy milyen területekre érdemes fókuszálni az elkötelezettség és a hatékony működés szempontjából. A folyamat során, a kapott eredmény alapján támogatjuk a vezetőt az action plan összeállításában: hova tegye a fókuszt, mire figyeljen?

Nagyon sokféle pozitív és negatív érzéssel találkozhatunk a munkánk során, amikor a kollégákkal, ügyfelekkel, beszállítókkal dolgozunk együtt. Ezek az érzések befolyásolják a gondolkodásunkat, a döntéseinket, a viselkedésünket és a teljesítményünket. A pozitív érzések támogatnak minket, a negatív érzések pedig inkább korlátoznak. Összességében ezeknek az érzéseknek hatásuk van az eredményekre.

Mit mér? 

3 perspektívából, 10 dimenzió mentén mérjük fel a csapat érzelmi állapotát és helyezzük el egy könnyen olvasható térképen.

 A 3 perspektíva: 

(1) Milyen gyakran tapasztalnak a kollégák bizonyos érzéseket a munkahelyükön, 

(2) milyen gyakran gondolják, hogy ezeknek az érzéseknek a megtapasztalása még elfogadható szinten van, és 

(3) ideális esetben milyen gyakran kellene megtapasztalniuk ezeket az érzéseket, hogy hatékonyan teljesítsenek? 

A diagnózis alapján megfogalmazható, hogy mi az, amire támaszkodhatunk vezetőként, és hogy milyen területekre érdemes fókuszálni az elkötelezettség és a hatékony működés szempontjából. A folyamat során, a kapott eredmény alapján támogatjuk a vezetőt az action plan összeállításában: hova tegye a fókuszt, mire figyeljen?

Nagyon sokféle pozitív és negatív érzéssel találkozhatunk a munkánk során, amikor a kollégákkal, ügyfelekkel, beszállítókkal dolgozunk együtt. Ezek az érzések befolyásolják a gondolkodásunkat, a döntéseinket, a viselkedésünket és a teljesítményünket. A pozitív érzések támogatnak minket, a negatív érzések pedig inkább korlátoznak. Összességében ezeknek az érzéseknek hatásuk van az eredményekre.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés.

Diadal Coach Képzés

A legismertebb magyar coaching folyamatmodell, a DIADAL alapjaira épülő 125 órás, intenzív business és executive coach képzés. Ajánljuk mindazoknak, akik a coachok nemes hivatását szeretnék választani és egy nemzetközi akkreditáció útjára kívánnak lépni, vagy azoknak, akik coach készségeiket szeretnék fejleszteni akár magánemberként, akár vezetőként, akár HR területen dolgozó munkatársként.

Tovább >>

Csúcsvezetői Szabadegyetem

Exkluzív programunk jelenlegi és jövőbeli felsővezetőknek.

XXI. Századi Csúcsvezetői Szabadegyetem

Március és november között, kéthetente, 12 alkalom közismert szaktekintélyekkel. Részvételi feltétel: MBA végzettség, vagy 5 éves vezetői tapasztalat.

  • exkluzív előadóktól,
  • XXI. századi legmodernebb, naprakész vezetői ismeretek,
  • gyakorlatorientáltan,
  • networking, párbeszéd lehetősége

Tovább >>

Egynapos Programok Vezetőknek

Legyen hatékonyabb és eredményesebb vezető egynapos workshopjaink segítségével!

Egynapos Vezetői Tréningek

Komplex programjainkon kívül meghirdetett, egynapos tréningjeink és workshopjaink a vezetői kompetenciák egy-egy szűkebb területére fókuszálnak. A motiváció, a delegálás, a hatásos üzleti prezentációk vagy az első benyomás olyan fejleszthető készségek, amelyek nagyban meghatározhatják a vezetők munkahelyi sikereit.

Tovább >>

További szolgáltatások

A Business Coach Kft – nomen est omen – 2004-től business coaching szolgáltatással foglalkozik, de 2007-től a portfóliója kiegészült coaching és coaching-szemléletű vezetőképzéssel, majd ezt követően egyéb vezetőképző programokkal és szervezetfejlesztéssel.

Miért válasszon minket

      • 12 coach, 200 ügyfél és több mint 15 000 órányi tapasztalat
      • Munkatársaink nemzetközileg elismert szaktekintélyek
      • Tökéletes, ügyfélközpontú kiszolgálás

Rólunk mondták

„Ezek a dolgok nemcsak ügyfélként voltak számomra hasznosak, hanem coaching-szemléletű, gyakorló vezetőként is hasznosítani tudom őket”
Markhot Attila, Section menedzser, Ericsson
„Laura nagyszerű coach és mentor, egy meghatározó személyiség, a cége pedig meghatározó szereplő a magyar coaching, mentoring és tréningpiacon.”
Sávainé Ábel Anita, Képzés-fejlesztési igazgató, K&H Bank
„Az üléseink alatt úgy éreztem, hogy folyamatosan haladunk, ráadásul olyan eszközöket adott a kezembe, amelyekhez visszanyúlva újra és újra meg tudom oldani a hasonló helyzeteket.”
Kiss Enikő Györgyi, HR üzletfejlesztési vezető, IBM
„Szkeptikusoknak üzenem: Működik!”
Kevi Zoltán, Üzletág igazgató, Erste Bank
„Ezúton is köszönöm a számomra igen hasznos közös munkát!”
Mázsár Péter, Kereskedelmi igazgató, Egis
„A coaching olyan volt számomra, mint ateistának a templom, aztán mégis „hívő” lettem.”
Bajor Tamás, Inter-Európa Bank
„A coachom segített abban, hogy mint vezető, erősségeimet jobban kihasználjam, és beosztott kollégáim erényeit is jobban felszínre hozzam.”
Rowlands Teréz, Területi igazgató, Tesco
„A coachomban nagyon kedvelem a finom őszinteségét, mellyel nem engedi, hogy elegánsan elslisszoljunk a probléma mellett, nagy tapintattal vezet rá a szembesülés útjára.”
Nagy Andrea, Igazgató, Magyar Telekom
„A Business Coach kft segítségével vezetői eszköztárunk tovább fejlődött, megtanultuk, hogyan merjük kiengedni a kezünkből a gyeplőt, hogyan tudjuk inspirálni a csapatot.”
Sekerka Orsolya, Fejlesztési igazgató, Telenor
A Business Coach kft összes „megmozdulására” azt tudnánk legkifejezőbben mondani, hogy minőségi, igényes és hiteles.
Jakobsen Petra, HR igazgató, Bonafarm
„Csak ajánlani tudom!”
Bolyó Gábor, Főosztályvezető, Provident
„A Business Coach Kft coachai mind nagyon gyakorlatiasak és nagy üzleti tapasztalattal rendelkeznek.”
Kolos Gábor, Kereskedelmi és marketing igazgató, Prímagáz