Sok éves felsővezetők támogatásával szerzett tapasztalataink alapján biztosan tudjuk, hogy az emberek jelentik a legnagyobb értéket egy vállalat életében. Ők azok, akik teljesítményükkel nemcsak értéket teremtenek, de az általuk nyújtott szolgáltatási színvonal, valamint a fejlesztésekre és fenntarthatóságra irányuló innovatív gondolkodásukkal a vállalat arculatát, megítélést és jövedelmezőségét is jelentősen befolyásolják. Hiszünk abban, hogy az emberre és a létesítménygazdálkodásra kölcsönösen fektetett hangsúly mindenki számára előnyős szinergiákat eredményez.

Az emberközpontú FM előnyei

  • Növeli a munkavállalók hatékonyságát, elégedettségét és motivációját.
  • Jelentőséggel bír, hogy milyen benyomást kelt és élményeket hagy a munkahelyi környezet nemcsak a munkavállalókban, de a látogatókban, a stakeholderekben, az egyes szolgáltató partnerekben.
  • Támogatja a legjobb munkavállalók megtartását és újak bevonzását, mindez növeli a kiválasztási folyamat (költség)hatékonyságát.
  • A munkavállalók fizikai és mentális egészségét és jól-létét támogatva kölcsönös elégedettséget eredményez a munkáltatói és munkavállalói oldalon.
  • A valós igényekre szabott szolgáltatások és munkahelyi megoldások növelik a munkavállalói élményt, ezáltal a munkavállalók értékesnek érzik magukat.
  • A szervezeti kultúra építését támogatja, és ezáltal a munkahelyi együttműködések eredményességét is növeli.
  • A  fejlett technológiának köszönhető valós idejű létesítményadatok további fejlesztéseket tesznek lehetővé, ezzel is támogatva mind a vállalat fő tevékenységét, mind a létesítménygazdálkodási szolgáltatások minőségét és színvonalát.
  • Támogatja a stabil és szinte önműködő létesítménygazdálkodási csapat működését, valamint a szolgáltató partnerekkel együttműködve a hatékony ellátási lánc kialakítását, fenntarthatóságát, fejlesztését és értékteremtését.

Amit ígérünk

  • Legfrissebb iparági nemzetközi és hazai best practicek, valamint trendek

  • Tanulási lehetőség a szakma elismert szakértőitől

  • Gyakorlati feladatokon keresztül a tanultak mélyebb elsajátítása

  • Kiváló kapcsolatépítési lehetőség

  • Inspiráló környezetben motiváló szakmai tartalom, amelyek új perspektívákat és célokat hordozhatnak magukban

  • Konkrét tudás és készségek megszerzésének a lehetősége, amelyeket azonnal alkalmazni tudnak

  • Tippek-trükkök, hogy ne nekünk kelljen felfedezni a kereket

Interaktív előadások

Emberek épületekben, gépekkel, folyamatokkal – emberektől embereknek
GYŐRI GYULA (Facility Management Director, CPI Facility Management Kft.)

„Napjainkban egyre fontosabb, hogy a facility management ne csupán a legmodernebb technológiák használatában legyen élenjáró, hanem az emberi tényezőket is kiemelt helyen és módon kezelje.

Az épületek és gépek csak akkor működnek igazán jól, ha a mögöttük álló szakemberek együttműködő, motivált és inspirált közösséget alkotnak. Előtérbe kerül, hogy a technikai felkészültség és a mérnöki precizitás mellett ugyanolyan hangsúlyt kap a folyamatos fejlődés és az emberközpontú gondolkodás. Illetve az edukáció önfejlesztő hatása, érdemes először azt megtanulni, hogy mit nem tudunk és milyen félelmeink vannak.

Hiszek abban, hogy a jövő generációinak igényeit csak úgy tudjuk kiszolgálni, ha a gépi megoldások mögé valódi emberi értékeket, törődést és közösségi felelősséget teszünk.

Az előadás során szó lesz arról, hogyan teremthetünk valódi egyensúlyt a technológiai fejlődés és az emberi kapcsolatok között, így alakítva ki hosszú távon fenntartható, mindenki számára előnyös szinergiát. Lesz néhány pozitív és negatív példa is mivel minden útnak vannak vakvágányai is, így ennek is voltak. Egy kis közös probléma megoldással is készülök.”

KÖZELEBBRŐL!

GYŐRI GYULA (Facility Management Director, CPI Facility Management Kft.)

2013 óta dolgozom a CPI Hungary Kft-nél. Fő szakterületem az épületek racionális üzemeltetése, finomhangolása, hosszú távú karbantartási stratégiák tervezése. Az épületek fejlesztésénél, felújításánál aktívan részt veszek a műszaki tartalom összeállításában, illetve energetikai beruházások előkészítése és projectvezetése is profilomba tartozik. Portfólió szinten az energiafelhasználás optimalizálása és minőségi felhasználása a fő célom. Korábban 10 évig kiemelt adatközpontok tervezésével, szükségenergia ellátás optimalizációjával és ezek magas üzemszintjének fenntartásával foglalkoztam.”

„ Legmagasabb „végzettségem” egy felelős ember, aki a társadalom iránti felelősséggel és természettel együttműködve valósítja meg a mindennapi feladatait, ez az edukáció remélem, hogy soha nem ér véget, ez mellett vagyok villamos üzemmérnök, létesítmény energetikus, fenntarthatósági menedzser, mérési analitikus. Nagykockázatú üzemeltetési metódusok kidolgozásában szerzetem tapasztalatot, illetve épületek analitikus elemzésében vagyok elhivatott, ugyanúgy tekintek rájuk, mint egy fára, mivel mikor létrehoztuk őket már ezen épületek is a természet részei.

A legnagyobb hatásom a munkám során az épületekre és az emberekre van, talán arra vagyok a legbüszkébb, helyesebben szólva, ami legkedvesebb nekem, hogy több épületből álló portfolión sikerült olyan működési modell kialakítása, ahol nagyon számít felhasznált energia mennyisége és hasznosulása és ez nem is technológiailag kihívás, mert azok gépek, amit meg lehet tervezni és le lehet gyártani, és precízen beállítani, hanem az az üzemeltetési metódus, ami folyamatokat biztosítja, illetve az a humán elkötelezettség, ami az igazi motorja ennek, hogy hosszabbtávon fennmaradjon. A tapasztalatok azt mutatják, hogy nem csak a beépített technológia minősége, felkészültsége, nyitottsága, hatékonysága, hanem a beépített eszközök rendszerelméletének a tudatos használata és folytonos adatelemzése, majd ezek összegzése és az ezt követően megtett intézkedések hatékonyságának az ellenőrzése teszi ezt a rendszert működővé.”

Workplace Management Látkép 2025-ben, Stratégiai Workplace Management
CHIUHAN ERIKA (Workplace Services Consultant – Continental Europe, BP)

09:30 – 10:30, Workplace Management Látkép 2025-ben

  • Gondolat indító interaktív gyakorlat: kvíz
  • Workplace Management evolúció napjainkig: műszaki-, pénzügyi-, beszerzési- és emberközpontúságú vezetés
  • Workplace élet-ciklus

10:45 – 12:15, Stratégiai Workplace Management

  • A stratégiai workplace menedzsment = a munkahely tervezésének és működésének összehangolása a szervezeti célokkal – a teljesítmény és az elégedettség növelése érdekében.
  • A stratégiai workplace management pillérei (bemutatva minden területen mi a fontos és mi az újdonság)
  • Workplace Management mint integrátor
  • ingatlan menedzsment
  • beszerzési lánc
  • kockázat menedzsment
  • fenttarthatóság menedzsment
  • munkahelyi tehnológia
  • kapacitás menedzsment (térkihasználás)
  • erőforrás menedzsment
  • munkahelyi élmény faktor (CX)
  • hibrid munkamodellek
  • projekt és változásmenedzsment
  • cliens kapcsolat menedzsment
  • teljesítmény menedzsment.

Interaktív gyakorlat: forgatókönyv-szimuláció 4-es csoportokban

KÖZELEBBRŐL!

CHIUHAN ERIKA (Workplace Services Consultant – Continental Europe, BP)

“A jelenlegi pozim a BP-nél Workplace Services Consultant kontinentális Europára.

Képzettség szerint közgazdász (UBB Kolozsvár) és facility manager (BME) vagyok.

Az elmúlt 10 évben 24 országban lévő irodáink, gyáraink és finomítóink workplace managementjét vezettem, mindegyik board-jának prezentáltam számtalanszor.

A budapesti irodánk az elmúlt 4 évben minden alkalommal megnyerte a PWC legjobb munkahely díjat, nyertünk vele egy Év Fenntartható irodája díjat, illetve az első Well Gold iroda volt Magyarországon.

A szegedi irodánk számára 2017-ben a 100 éves ruhagyár romjaiba leheltünk életet és hamarosan BREAM Gold díjra számítunk.

Legutóbbi nagyobb munkám a BP új indiai shared services iroda projektjét vezettem Workplace részről 2020-2021.

Certified Deal Architect vagyok stratégiai collaboratív szerződésekre a Tennessee egyetem által 2020-ban.

Konferenciánkon előadok, pl. az IFMA európai konferenciáján is adtam elő Milánóban 2018-ban.

Először hibrid munkát 2014-ben vezettem be, asztalfoglalással és egyéb online szolgáltatásokkal (elsőként Budapesten de elsőként a BP-ben világszerte).

A BP előtt a National Instruments-nél voltam facility koordinátor és munkavédelmi és környzetvédelmi vezető – az egy 100 ezer négyzetméretes iroda és gyár komplexum ami amerikai vámterületnek számít.

Első munkámban egy EU project keretében szerveztem erdélyi KKV-k számára tanácsadást holland tanácsadó szövetségen keresztül, majdnem 20 tanácsadási projektet koordináltam mind különböző gazdasági területen (én voltam a tolmács is).”

Így is lehet: egy lehetséges megoldás irodaépítésre, az egészségre, a munkavállalói jóllétre és a kollaboratív környezetre fókuszálva
RÓZSAHEGYI VIKTÓRIA (Facility Manager – Thermo Fisher Scientific)

A program szakmai vezetője:

GONDA HELGA FMP, SFP
Facilities Management Professional
Sport Mindset and Wellbeing Coach, Stressmaster Associate

„Több mint 10 éves hazai és külföldi szakmai tapasztalattal rendelkezem a létesítménygazdálkodás területén vezetőként. A közgazdász diplomámra épülő szakirányú tanulmányaimat a Budapesti Műszaki Egyetem Mérnöktovábbképző Intézet létesítménygazdálkodási vezető képzésén végeztem és jelenleg ugyanitt az egyik oktatója vagyok az EuroFM Létesítményfelelős vizsgafelkészítő képzésének, illetve a menedzseri szintű Facilities Management képzésnek. Tanulmányaimat az International Facility Management Association (IFMA) két képzésével egészítettem ki: Facility Management Professional (FMP) és Sustainability Facility Professional (SFP).

Szakmai tapasztalataim nagy részét itthon szereztem egy kb. 15 000 nm-es irodaterületen, ahol kb. 1500 munkavállaló munkáját támogattam a csapatommal, de ezen túl dolgoztam Londonban, Amszterdamban és Lausanne-ban is facilities területen. Szakmai munkám elismeréseként többször díjat kaptam.”

 

Részletek

  • Dátum: 2025. május 14., május 28., június 11. (szerda), 09:00-16:00

  • Helyszín: Business Coach Kft. iroda, 1068 Budapest, Városligeti fasor 32.

  • Részvételi díj: 150.000 Ft+áfa/fő/nap
    Kedvezmény: 3 napra történő jelentkezés esetén, 3 helyett 2 nap díja fizetendő

  • Egyéni coaching: a program díja minden résztvevő számára tartalmaz egy 30 perces egyéni online coachingot a képzést követő 2 héten belül előre egyeztetett időpontban

  • Étkezés: a program díja tartalmazza az adott napra a frissítő italokat, egészéges bekészítést és ebédet

  • Létszám: maximum 16 fő/nap

  • Tanúsítvány: a programon való részvételt követően tanúsítványt állítunk ki a tanultakról és a megszerzett kompetenciákról

  • Szeretettel várjuk a Facilities Managereket, létesítménygazdálkodás területén dolgozó, fejlődés iránt elkötelezett vezetőket

KAPCSOLAT

Felmerülő kérdések esetén Gonda Helga elérhető a +36204100848-as mobilszámon, vagy Komócsin Laura a laura.komocsin@businesscoach.hu email címen.